Alle

Project manager1712-014
Functie: Project Manager
Start: ASAP
Duur: 3mnd met optie op verlenging
Locatie Arnhem

The role and its responsibilities
This role is based at our Information Management regional hub in Arnhem, the Netherlands. From here you oversee programs and projects from beginning to end, establishing the pre-conditions for success and defining objectives, quality levels, deliverables, time plan, budget, sourcing and organization.

This requires you to build effective project team structures, recruit /assign project staff, and select project consultants. You also identify, manage and solve risks and problems, and ensure projects meet industry leading quality standards.

Further, you establish and lead project steering with clearly defined steering and roles. In doing so you motivate team members by sharing a vision of success, and demonstrate leadership by working according to our company IM Project Management (IPM) Methodology and all other internal project management guidelines and procedures.

Needless to say, you apply all these qualities and methods to your interactions with outsourced business partners, and you build and maintain relationships with global implementation partners and recruiters.

At all times you work with Architecture to ensure that standards are implemented consistently, and with Security to ensure compliance with the appropriate security policy, always tracking and reporting incidents.

As a conscientious leader you promote best practices across the company IT community through mentoring and coaching, always seeking to stimulate a more Agile way of working.
Finally, you organize post-project reviews and document lessons learned.

Job requirements/Candidate profile
Candidate profile
To apply for this position you must possess all the following attributes:
- Master’s degree in Business Management, Computer Science, Computer Engineering, or a related field of study;
- At least 10 years of experience in an IT organization or comparable function, including management of projects and programs;
- Program and or Project Management Certification (Prince2, IPMA, Lean6Sigma, Agile, PMI) and knowledge of mainstream business processes, like Supply Chain, Finance, Sales & Marketing etc;
- Knowledge and experience of outsourcing services and contracts with Global IT providers;
- Able to manage, motivate and coach off shore teams of indirect reports while engaging and influencing at all levels in the strategic agenda;
- Strong interpersonal and communication skills including fluent written and spoken English;
- Act as a sparring partner and coach for other project managers.
A pre-employment screening may form part of the application procedure.
Ontwikkelaar1712-012
Functie: Medior/Senior Java Developers
Start: 02/01/2018
Duur: intentie is 30/06/2018 met optie op verlenging
Uren: 36 per week
Tariefindicatie afhankelijk van ervaring: €65 - €77.50 all in ex. btw.
Locatie: Utrecht/Amersfoort
Doel van de functie
Je komt als ontwikkelaar te werken bij één van de scrumteams die zich bezighouden met de ontwikkeling van applicaties in het hart van de afdeling Transportbesturing.

Als onderdeel van je scrumteam draag je bij aan de totstandkoming van een integraal werkende oplossing in nauwe samenwerking met je collega ontwikkelaars en integrators. Van deze rol wordt verwacht dat je zelfstandig en in teamverband taken plant, uitwerkt en uitvoert. Er wordt verwacht dat je proactief bent en je aan kunt passen. Dit betekent dat je recente ervaring hebt in de gebruikte tools/methoden genoemd in de lijst: “Ervaring hebben in minimaal de volgende tools/methoden”. Vanuit de scrumteams wordt “één-druk-op-de-knopsoftware” geleverd, waarbij er bij installatie op test, acceptatie en productieomgeving geen handmatige acties meer uitgevoerd worden.


Binnen de scrumteams wordt gestreefd naar continuous integration, continuous delivery en DevOps. Dit geeft een uitdagend en dynamisch werkveld, wat ook veel vrijheden geeft.
Een van de kenmerken van een scrumteam is dat je gezamenlijk verantwoordelijk bent voor het opleveren van een eindproduct. De consequentie is dat je elkaar moet kunnen ondersteunen en werk kunt overnemen. Voor jou als ontwikkelaar betekent dit dat je kernexpertise ontwikkelen is maar dat je ook bereid bent om “T-shaped” te werken door bijvoorbeeld informatie analyse of testwerk te verrichten.

Werkzaamheden

Taken:
Het vertalen van use cases en non-functional requirements naar werkende software, conform de technische referentie architectuur.
Het schrijven van geautomatiseerde tests als: unit-, integratie- en GUI-testen.
Het schrijven van technische documentatie als ondersteuning bij de software.
Het begrijpen van een ingewikkeld functioneel domein en daarbij het stellen van kritische vragen richting de informatieanalisten, software architecten en product owner.
Analyseren van bevindingen en oplossingsrichtingen voorstellen en documenteren.
Als sparringpartner dienen op technisch niveau voor de rest van de leden van het Scrumteam en alle overige scrumteams

Doel van de functie
Ervaring hebben in minimaal de volgende tools/methoden
Java SE 8
Java EE 7 (met name EJB, JMS, XA-transacties en Web Services)
Relationele Database (Oracle DB 12)
Versiebeheersysteem (Git)
Junit
Windows / Linux
XML/XSD
Java applicatieserver (Weblogic 12+)

Kennis hebben van de volgende tools/methoden
Checkstyle
dbUnit
Findbugs
SoapUI
Hazelcast
Angular4
Jenkins
Mybatis
Sonar
SQL Developer
Eclipse RCP 4.x

Opleiding, Kennis en Werkervaring
Afgeronde informatica opleiding op HBO/WO opleiding.
Minimaal 5 jaar recente aantoonbare hands-on development ervaring binnen verschillende organisaties.
Aantoonbare ervaring met integratievraagstukken.
Aantoonbare werkervaring in het werken in een agile (scrum)team.
Spoorse kennis is een pré.
Kandidaat beschikt over een positieve externe referentie.
Java Programmeren op medior/senior niveau.
Testwerkzaamheden op junior niveau is een pre.
Analysewerkzaamheden op junior niveau is een pre.
Object oriented analysis & design met UML.
Kennis van en ervaring met het ontwikkelen van beslissingsondersteunende systemen.
Concepten en industriestandaarden zoals HTTP, XML/XSD, WSDL, JAX-WS.
Ervaring met Weblogic administratie.
Test Driven Development.
Kennis van en ervaring met logistieke vraagstukken, bij voorkeur binnen de NS-Organisatie.
Pre: Agile Processen zoals Scrum.
Nederlandstalig.

Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
Dynamiek/Daadkracht:
Zelfstandigheid
Initiatief
Doorzettingsvermogen
Doelgericht
Interpersoonlijk:
Communicatieve vaardigheden
Flexibiliteit
Pragmatische en creatieve inslag
De drang om altijd te blijven verbeteren
Brede interesse, zowel technisch als functioneel
Analytisch:
Analytisch vermogen
Creativiteit
Methodisch kunnen werken

Certificaten:
Pre: Oracle Certified Professional, Java Programmer
Pre: Oracle Certified Master, Java Developer
Projectleider / Transitie manager1712-011
Functie: Projectleider/Transitiemanager
Start: 02/01/2018
Einde: 01/07/2018 (met optie op verlenging)
Tariefindicatie: €72.50 all in ex. btw.
Intakegesprekken: staan gepland op 19-12-2017 tussen 12.30 en 15.30 uur
Locatie: Utrecht
Functie omschrijving
Voor het Programma Vernieuwing Utrechtse Digitale Werkomgeving is de Gemeente Utrecht op zoek naar een Projectleider / Transitiemanager ICT-Beheer. De huidige beheerorganisatie moet getransformeerd worden van een traditionele ITIL organisatie naar een BI-Modal-IT organisatie waarbij de nadruk ligt op het inrichten van de MODE2 organisatie. De nieuwe organisatie moet klaar zijn voor de toekomst waarbij Agile/Lean werken in een DevOpsomgeving moet leiden tot een meer wendbare ICT-organisatie die snel kan inspringen op de veranderende (datagedreven) vraag vanuit de Gemeente Utrecht. We zijn op zoek naar iemand met concrete transitie-ervaring met een hands-on mentaliteit.

Cluster Vernieuwing
Je komt te werken bij het cluster Vernieuwing. We stellen de architectuurkaders op voor infrastructuur, beveiliging en beheer. We bewaken het werken onder architectuur en het basis beveiligingsniveau. Naast infrastructuurprojecten doen we businessprojecten en vertalen we functioneel ontwerpen naar technische oplossingen en uitvoeringen. We zijn mede-ontwikkelaars van de architectuur voor business, informatie en techniek in de I-kolom.

Dit ga je doen
  • Het uitvoeren van een IST-SOLL verkenning inclusief het uitvoeren van GAP-Analyse;
  • Het inrichten van de nieuwe organisatie conform het Gartner BI-MODAL-IT ontwerp;
  • Het opstellen en uitvoeren van het transitieplan;
  • Communicatie richting de medewerkers over de inhoudelijke veranderingen;
  • Het bijhouden van de projectvoorgang in de Principal Toolbox;

    Inleiding
    Automatisering Utrecht is verantwoordelijk voor de technische ICT Infrastructuur van de gemeente Utrecht. Wij doen dit vanuit een state of the art twin-datacenter in eigen beheer. Wij lopen voorop in virtualisatie – met servers, werkplekken en netwerkinfrastructuur. Wij gaan voor maximale automatisering van beheerstaken; selfservice is meer regel dan uitzondering.
    De grootste uitdaging waar de afdeling voor staat is het steeds sneller implementeren van zeer innovatieve technische infrastructuur en tegelijk ook het blijvend waarborgen van de correcte levering van deze infrastructuur.

    Dit is onze ICT-omgeving
    Wij bieden aan circa 5200 collega’s in totaal ongeveer 700 applicaties aan. De werkplekken zijn gevirtualiseerd op basis van Vmware View en zijn 24/7 intern en extern beschikbaar. Voor ontsluiting van alle (circa 80) gemeentelijke locaties beschikken we over een eigen glasvezelnetwerk in de stad.
    Het Windows/Linux applicatie-hosting platform is gevirtualiseerd op basis van Vmware vSphere. In onze private cloud is Selfservice voor het leveren van ICT infrastructuur een speerpunt. In dat kader implementeren we netwerkvirtualisatie, automation en orchestration. Dit doen we met producten NSX, VRA en VRO van Vmware. We gebruiken oplossingen van Netapp voor de benodigde storage (werkplek en applicatiehosting). Voor database hosting gebruiken we Oracle, MS-SQL en MySQL. Telefonieservices leveren we op basis van een Avaya oplossing gecombineerd met een private en een openbare GSM-oplossing.

    Er is een aparte omgeving ingericht voor het beheer van de productieomgeving. Naast de specifieke product tooling zetten we de Microsoft System Center Suite in als enterprise oplossing.

    Hier zijn we trots op
    Wij willen vooroplopen als het gaat om innovatie. We werken in een nagelnieuw Stadskantoor met een ‘state of the art’ ICT omgeving en een moderne technische infrastructuur. Wij zijn klantgericht en gemotiveerd om problemen op te lossen, te ontzorgen en te vernieuwen. Door onze dienstverlening, maatwerkoplossingen en support, kunnen collega’s zich optimaal richten op hun kerntaken voor burgers en bedrijven. Soortgelijke diensten leveren we ook aan andere publieke organisaties. Het leveren van een goede service aan onze interne en externe klanten is topprioriteit.

    Onze plek in de organisatie
    Automatisering Utrecht is opgebouwd uit vier clusters.
    Het cluster Vernieuwing is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en vernieuwen van de infrastructuur en de realisatie van ICT projecten.
    Het cluster Solution Center is verantwoordelijk voor de uitvoering van (projectmatige) wijzigingen en het oplossen van verstoringen.
    Het cluster Operations Center is verantwoordelijk voor het technisch beheer van de infrastructuur.
    Het cluster Besturing en Control is verantwoordelijk voor de ICT beheerprocessen en logische operationele taken die deze direct ondersteunen

    Functie eisen
  • HBO+ werk en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring met het inrichten van een BI-MODAL-IT organisatie;
  • Minimaal 4-jaar ervaring met grootschalige (4000+ medewerkers) migratie projecten
  • Minimaal 4-jaar aantoonbare ervaring met Agile, SCRUM;
  • Minimaal 4-jaar aantoonbare Projectmanagement ervaring;
  • Minimaal 4-jaar ervaring binnen de lokale overheid
  • Ervaring met grote veranderprojecten;
    Gewend om te werken in politiekgevoelige omgevingen;

    Competenties
    In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe (financiële) planning en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden - hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
    IB Automatisering hanteert de kernwaarden (open, wendbaar, scherp en betrouwbaar) en de U-Factor (onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat kunnen werken, verdergaande digitalisering van werkprocessen, ketenvorming en veranderende dienstverlening van de gemeente). Deze kernwaarden zijn het uitgangspunt om te komen tot de gewenste cultuur binnen IB Automatisering.
    IB Automatisering verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis
    m.b.t. de specialisatie actueel houden. Van alle medewerkers wordt inzet gevraagd buiten kantoortijden, omdat de ICT dienstverlening 7x24 uur per week geleverd wordt. Groot onderhoud wordt bij voorkeur gepland in het weekend, zodat gebruikers hierdoor zo min mogelijk worden gehinderd
Coordinator1712-010
Functie: Sr. Migratie coordinator
Start: 02-01-2018
Einde: 01-07-2018 (met optie op verlenging)
Tariefindicatie: €72.50 all in ex. btw
Locatie: Utrecht
Intakegesprekken: Zijn gepland op 20-12-2017 tussen 13.00 en 16.00 uur.
Functie omschrijving :
Voor het Programma Vernieuwing Utrechtse Digitale Werkomgeving is de Gemeente Utrecht op zoek naar een Senior migratiecoördinator applicaties. Een groot aantal bedrijfs- en IT-applicaties (van algemeen tot specifiek) dient overgezet te worden naar het nieuwe IT-platform. We zijn op zoek naar iemand met concrete applicatiemigratieervaring met een hands-on “can do” mentaliteit

Cluster Vernieuwing
Je komt te werken bij het cluster Vernieuwing. We stellen de architectuurkaders op voor infrastructuur, beveiliging en beheer. We bewaken het werken onder architectuur en het basis beveiligingsniveau. Naast infrastructuurprojecten doen we businessprojecten en vertalen we functioneel ontwerpen naar technische oplossingen en uitvoeringen. We zijn mede-ontwikkelaars van de architectuur voor business, informatie en techniek in de I-kolom.

Dit ga je doen
  • Het tijdig en juist verwerken van informatie ten behoeve van de te migreren applicaties in de migratie tool;
  • Het up-to-date houden van de migratie tool conform de voorwaarden die het programma hanteert;
  • Het tijdig en juist verwerken en monitoren van wijzigingen voor de in beheer te nemen applicaties; servers, etc.
    conform de processen die hiertoe zijn ingericht;
  • Het tijdig en juist coördineren van de informatiestromen t.b.v. het wijzigingenbeheer van het te migreren organisatieonderdeel (Chunk);

    Inleiding
    Automatisering Utrecht is verantwoordelijk voor de technische ICT Infrastructuur van de gemeente Utrecht. Wij doen dit vanuit een state of the art twin-datacenter in eigen beheer. Wij lopen voorop in virtualisatie – met servers, werkplekken en netwerkinfrastructuur. Wij gaan voor maximale automatisering van beheerstaken; selfservice is meer regel dan uitzondering.
    De grootste uitdaging waar de afdeling voor staat is het steeds sneller implementeren van zeer innovatieve technische infrastructuur en tegelijk ook het blijvend waarborgen van de correcte levering van deze infrastructuur.

    Dit is onze ICT-omgeving
    Wij bieden aan circa 5200 collega’s in totaal ongeveer 700 applicaties aan. De werkplekken zijn gevirtualiseerd op basis van Vmware View en zijn 24/7 intern en extern beschikbaar. Voor ontsluiting van alle (circa 80) gemeentelijke locaties beschikken we over een eigen glasvezelnetwerk in de stad.
    Het Windows/Linux applicatie-hosting platform is gevirtualiseerd op basis van Vmware vSphere. In onze private cloud is Selfservice voor het leveren van ICT infrastructuur een speerpunt. In dat kader implementeren we netwerkvirtualisatie, automation en orchestration. Dit doen we met producten NSX, VRA en VRO van Vmware. We gebruiken oplossingen van Netapp voor de benodigde storage (werkplek en applicatiehosting). Voor database hosting gebruiken we Oracle, MS-SQL en MySQL. Telefonieservices leveren we op basis van een Avaya oplossing gecombineerd met een private en een openbare GSM-oplossing.
    Er is een aparte omgeving ingericht voor het beheer van de productieomgeving. Naast de specifieke product tooling zetten we de Microsoft System Center Suite in als enterprise oplossing.


    Hier zijn we trots op
    Wij willen vooroplopen als het gaat om innovatie. We werken in een nagelnieuw Stadskantoor met een ‘state of the art’ ICT omgeving en een moderne technische infrastructuur. Wij zijn klantgericht en gemotiveerd om problemen op te lossen, te ontzorgen en te vernieuwen. Door onze dienstverlening, maatwerkoplossingen en support, kunnen collega’s zich optimaal richten op hun kerntaken voor burgers en bedrijven. Soortgelijke diensten leveren we ook aan andere publieke organisaties. Het leveren van een goede service aan onze interne en externe klanten is topprioriteit.

    Onze plek in de organisatie
    Automatisering Utrecht is opgebouwd uit vier clusters.
    Het cluster Vernieuwing is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en vernieuwen van de infrastructuur en de realisatie van ICT projecten.
    Het cluster Solution Center is verantwoordelijk voor de uitvoering van (projectmatige) wijzigingen en het oplossen van verstoringen.
    Het cluster Operations Center is verantwoordelijk voor het technisch beheer van de infrastructuur.
    Het cluster Besturing en Control is verantwoordelijk voor de ICT beheerprocessen en logische operationele taken die deze direct ondersteunen

    Functie eisen
    De ideale kandidaat voldoet aan het volgende profiel, knock-out criteria:
  • HBO+ werk en denkniveau;
  • Minimaal 4-jaar ervaring met het werken in en coördineren van grootschalige (4000+ werkplekken) werkplekmigratie projecten
  • Minimaal 4-jaar aantoonbare applicatiemigratie ervaring;
  • Minimaal 4-jaar aantoonbare brede IT-applicatiekennis;
  • Minimaal 4-jaar aantoonbare Projectmanagement/coördinator ervaring;
  • Minimaal 4-jaar ervaring met de migratiemethode M3 (terug te zien in CV en referenties);
  • Minimaal 4-jaar ervaring binnen de G4;
  • Concrete ervaring met administratieve migratiemanagement tools, zoals registratie van IST en SOLL; Ervaring met migratie projecten binnen de overheid;

    Competenties
    In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe (financiële) planning en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden - hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
    IB Automatisering hanteert de kernwaarden (open, wendbaar, scherp en betrouwbaar) en de U-Factor (onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat kunnen werken, verdergaande digitalisering van werkprocessen, ketenvorming en veranderende dienstverlening van de gemeente). Deze kernwaarden zijn het uitgangspunt om te komen tot de gewenste cultuur binnen IB Automatisering.
    IB Automatisering verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis
    m.b.t. de specialisatie actueel houden. Van alle medewerkers wordt inzet gevraagd buiten kantoortijden, omdat de ICT dienstverlening 7x24 uur per week geleverd wordt. Groot onderhoud wordt bij voorkeur gepland in het weekend, zodat gebruikers hierdoor zo min mogelijk worden gehinderd
Consultant1712-008
Rol: Exchange Online engineer
Standplaats:Den Haag
Duur:3 mnd
Aantal uren:40 uur
Tarief:max €70
Deadline: 12-12-2017 15:00 uur
Voor een Mail migratie vanaf een Notes platform naar een Exchange Online omgeving zoeken we een Engineer die concrete ervaring heeft met een dergelijke migratie.
Jij bent een Office 365 Engineer met een passie voor de Microsoft Office 365 oplossingen én je vindt het leuk om in een zelfsturend team te werken volgens een Agile werkwijze. Uiteraard ben je thuis in de functionele en technische kanten van Exchange en Skype Online & Office 365.
Knock-out:
o Aantoonbare ervaring met een migratie traject van Notes naar Exchange Online, tenminste 1 jaar
o HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur een afgeronde studie binnen het ICT domein).
o Affiniteit met de financiële dienstverlening.
o Ervaring met iteratieve projecten of beheer (Agile, Scrum, DevOps)
o Je bent gecertificeerd op het gebied van Exchange Server en/of Office365.
Pré:
Je hebt ervaring met het beheren van Exchange en Skyp for Business. Ervaring met Sharepoint is een pré.
Test specialist / Ux designer1712-005
Aanvraag: User Researcher (medior/senior)
Type inzet:Detachering
Locatie:Amsterdam
Start:zsm
Uren per week: 20 uren per week (let op: een parttime aanvraag, 2 à 3 dagen per week)
Duur van de inzet: Tot 30-06-2018 met optie op verlenging.
Uiterste reactie datum: Dinsdagavond 6 december 2017 – 17:00 uur
Wat ga je bij ons doen?
Het Digital XL programma heeft een eigen UX team bestaande uit een UX Lead designer en een Visual designer. Komende periode willen we de deliverables van het programma (in zowel explore, concept en designfase) intensief gaan testen met geselecteerde klanten uit ons klantpanel. Dat klantpanel bestaat uit een selectie van Private Banking klanten van de Bank en is momenteel in oprichting.
Je ben verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
  • Samen met het UX team voorbereiden en samenstellen van het materiaal (prototypes/questionnaires)
  • Opstellen van profielen van benodigde klanten en dit uitvragen bij het Klantpanel
  • Benaderen van klanten, het verzamelen van klantdata en het maken van afspraken
  • User testing met bankers en klanten bij voorkeur op locatie van de klant
  • Het ontwikkelen van dashboards/documentatie voor het delen van de resultaten met het UX team en de overige Scrum teams
  • Op basis van de feedback adviezen uitbrengen om de UI/UX te verbeteren
  • Het ontwikkelen van een uitgebreide kennis van de producten en diensten van deBank.

    Wat zoeken we?
  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur een achtergrond in Psychologie, Sociologie of UX/Interaction design
  • Uitgebreide ervaring met end-to-end gebruikerstesten in een zakelijke omgeving
  • Ervaring met gebruikerswensenonderzoek, concepttesten en usability testen
  • Uitstekende interview-, communicatieve- en sociale vaardigheden: jij bent het uithangbord van het bedrijf naar onze klanten;
  • Je bent een zelfstarter met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
    Eerdere ervaring bij een financiële dienstverlening is een grote pré
Systeem beheerder1712-004
Rol: 2e lijn support engineer KA
start z.s.m. voor 3 maanden met optie van verlenging
Voertaal: Engels
Locatie: Amsterdam
De taken van de tweede lijn engineer zijn als volgt:
Problemen oplossen op het gebied van kantoor Automatisering (overwegend Microsoft en VMware Horizon) waar de eerste lijn [2 medewerkers] niet uitkomen.
De gemelde issues dienen te worden geregistreerd in Jira Servicedesk (waarbij de voertaal Engels is – dit betreft dus een knock out).
Gesproken communicatie is deels in het Engels (deels Nederlands); schriftelijk alles Engels. (Frans is een bonus)
Daarnaast is het een brede rol waarbij ondersteuning van het infrateam (al naar gelang de kennis en het ambitieniveau van de kandidaat) ook onderdeel uitmaakt van het takenpakket.
Denk hierbij aan de dagelijkse werkzaamheden mbt. het overnemen op het beheer, monitoring en onderhoud van de server omgeving.
Kennis en ervaring:
Windows 7 / 10, Office 2016 / 365 / active directory
Basis Kennis van SCCM is wenselijk [voor diepgaande kennis zijn de systeembeheerders aanwezig]
Basis Windows server kennis
Kennis en ervaring op het gebied van VMware Horizon en ESX zijn een harde eis
Een professional met de juiste ervaring en mentaliteit die pro-actief zaken oppakt en waar nodig najaagt.
Developer1712-001
Rol: Full stack developers (.Net/Angular)
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 6 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform.
Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam zoeken wij (met spoed) Full Stack Developers (.NET/Angular).Rol
De gezochte kandidaat wordt (mede) verantwoordelijk voor het ontwerpen & ontwikkelen van web-apps binnen de klantorganisatie. Tevens zorgt hij / zij voor de afstemming van de technische ontwerpen met collega’s uit andere teams en een goede integratie met back-end systemen. De ideale kandidaat haalt energie uit het graag voorop lopen als het gaat om het uitdenken en realiseren van een nieuwe verbeterde user experience. Verder krijgt hij / zij energie van het optimaliseren van de digitale klantbeleving. Binnen het team is de gezochte ontwikkelaar tot slot verantwoordelijk voor het communiceren over de voortgang van de werkzaamheden en vraagt tijdig hulp indien deadlines in gevaar komen. Gevraagde kennis en ervaring
Een gezonde dosis lef, pioniersmentaliteit, teamspirit en deskundigheid waar de opdrachtgever versteld van staat.
  • Ruime werkervaring als full stack developer (.NET/Angular);
  • Ervaring met het ontwikkelen van RESTful API’s op basis van .NET Core;
  • Ervaring met Angular 4, Bootstrap en Angular Material;
  • Ruime ervaring met het Agile werken in Scrum teams;
  • Bekend met Continuous Delivery & Test Automation;
  • Ervaring met tools als VSTS, GIT, Selenium, SonarQube en het hebben van kennis van Azure is een pré;
    Omgeving
  • Een omgeving waarin je in samenwerking met UX designers innovatieve front-end applicaties ontwikkelt;
  • Waarin je werkt met de nieuwste web development frameworks en technieken;
  • Een nieuw team met collega’s die allemaal beschikken over dezelfde drive en creativiteit;
  • Flexibele werkplekken, korte lijnen en grote mate van autonomie;
  • We vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen, daarom bieden wij verschillende trainings- en opleidingsmogelijkheden;
    Een eigenwijze omgeving met lef en durf waar je het verschil kan maken!

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie. Een assessment maakt overigens onderdeel uit van de selectie procedure (bij positief vervolg na de initiële intake)
Domein architect1711-036
Rol: Domein architect
Type inzet: Deta vast
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren: 36-40 uren per week
Uiterste reactie datum: zsm
Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zoeken wij een ervaren domein architect.
Wil jij impact maken in een organisatie met “korte lijnen en waar IT gezien wordt als de motor van de organisatie?”
Ben jij een ondernemer die zijn/haar kennis en ervaring met ons wil delen? Durf je je kritisch op te stellen en wil je dat wat jij doet ook echt gezien wordt? Laten we dan kennis maken!Wie ben jij?
Jij gelooft in impact maken door het aandragen van “out of the box” oplossingen. Als Domein Architect ben je verantwoordelijk voor de uitwerking en oplevering van architectuur producten en vervul je een toetsende rol tijdens realisatie. Jij kunt een vertaalslag maken van concepten en ideeën naar concrete domein oplossingen en bent het aanspreekpunt voor de ontwikkelingstrajecten die op de Technische Roadmap staan.Je neemt het senior management en/of peers mee in de totstandkoming van (strategische) haalbare oplossingen. Hierin vervul je een adviserende rol. Samen met de business ontwikkel jij een toekomstvisie op de domeinen en help je mee de architectuur discipline te optimaliseren en speelt zo een belangrijke rol in het realiseren van een toekomstbestendig IT landschap binnen de organisatie. In het kort, jij bewaakt en onderhoudt de technische architectuur.Wat wij van je vragen is een gezonde dosis lef, pioniersmentaliteit, teamspirit (je kunt het tenslotte niet alleen) en jouw deskundigheid waar we versteld van staan. Je kunt niet wachten om te bouwen aan de digitale toekomst van onze organisatie!Wat neem je mee?
Je hebt je sporen verdiend als architect in Web/Mobile projecten en hebt al enkele jaren ervaring in de financiële of bancaire sector. Je hebt ervaring met service georiënteerde architecturen en ben je bekend met TOGAF, Prince, ITIL, Agile en Scrum. Met je “getting things done” mentaliteit verras je ons met jouw frisse blik, gedrevenheid en analytische vaardigheden. Wat we verder van je vragen:
  • Flexibel ingesteld en je kunt goed omgaan met veranderingen;
  • Ben je zelfstandig in staat om: PSA, SA, Decision documenten en inschattingen te leveren van haalbare oplossingen;
  • Beschik je over een HBO/WO afgeronde opleiding, bij voorkeur in IT;
  • Heb je ongeveer 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie;
  • Je kan niet wachten om te bouwen aan de digitale toekomst van onze organisatie!

Wat bieden we jou
  • Een omgeving waar jij belangrijk bent en gezien wordt.
  • De mogelijkheid om gave vernieuwende projecten te doen
  • Wij vinden jouw ontwikkeling heel belangrijk: daarom bieden wij verschillende trainings- en opleidingsmogelijkheden;
  • Een omgeving waarin je werkt met de nieuwste technieken;
  • Een nieuw team met collega’s die allemaal beschikken over dezelfde drive en creativiteit;
  • Flexibele werkplekken, korte lijnen en grote mate van autonomie;
    Een mooi arbeidsvoorwaarden pakket. Ook niet onbelangrijk

Van geïnteresseerde en passende kandidaten zien wij graag een korte motivatie, voorzien van een up-to-date CV tegemoet. Verzoek is om eveneens het gewenste tarief, geplande vakanties en / of cursusdagen en de beschikbaarheid in de reactie te vermelden.
Developer1711-029
Rol: BI developer
Type inzet: Tijdelijke inzet
Locatie: Den Bosch (af en toe Amsterdam)
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 3 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Den Bosch (af en toe vanuit locatie Amsterdam werkzaam) zoeken wij (met spoed) een BI developer.Profiel schets van de gezochte kandidaat:
  • Ontsluiten van bronnen door middel van het generen van packages
  • Ontwikkelen/aanpassen van framework templates
  • Testen van je eigen werk maar ook dat van anderen
  • Reviewen van code gebouwd door team leden
  • Bouwen van deployments
  • Ontwikkelen/aanpassen van BIML templates
  • Oplossen van performance problemen in bestaande code
  • Je kan meepraten over en geeft (gevraagd en ongevraagd) advies om verbeteringen door te voeren aan het ontwikkel proces

Benodigde kennis en ervaring voor deze rol:
  • Uitstekende kennis van SQL, SQL databases, ETL methoden en technieken
  • Ervaring met DWH en BI
  • Ervaring met SQL server 2016
  • kennis van BIML is een pre
  • Een pre is ervaring met de tool PowerDesigner & testmethodieken
  • Minimaal 5 jaar ervaring in het ontwikkelen van DWH en BI oplossingen
  • Bij voorkeur ervaring opgedaan binnen Financial Services / Banking
  • Nederlandstalig

Competenties en persoonlijke eigenschappen:
  • Communicatief vaardig
  • Conceptueel sterk, goed in projectmatig werken, initiatiefrijk en resultaatgericht
    Hoog analytische vermogen

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Consultant / Functioneel ontwerper1711-028
Rol: Business Intelligence Consultant
Start: ASAP
Duur: intentie is 3 maanden met optie op verlenging
Locatie: Den Bosch en incidenteel Amsterdam

Omschrijving
Wil jij impact maken in een bank met korte lijnen?
Als Business Intelligence (BI) consultant overbrug jij de kloof tussen business en IT: jij weet als geen ander strategie en beleid te vertalen naar technische business intelligence (BI) oplossingen. Wil jij je kennis en ervaring met ons delen en durf je je kritisch op te stellen? Dan zijn we op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
De functie BI consultant is een veelzijdige functie. Je bent in staat om aan de hand van de wensen van de business, jouw klant, een functioneel ontwerp op te stellen en te realiseren. Daarnaast ben je het functionele aanspreekpunt voor het ontwikkelteam en weet je samen met jouw team de business vraag daadwerkelijk te realiseren. Daarnaast lever je een bijdrage aan het analyseren en modelleren van een bedrijf-datamodel. Je adviseert de projectmanagers en het management en bewaakt de architectuurrichtlijnen bij de realisatie van de business intelligence oplossing.
De afdeling
Je komt te werken in een dynamisch en enthousiast team van business intelligence specialisten. Het team is momenteel bezig om het data warehouse te verbeteren en uit te breiden (IFRS9, Mifid etc) om zo beter te kunnen voldoen aan de businessvragen. Jij kunt hier een belangrijke bijdrage aan leveren.

Herken jij je in dit profiel?
Werken bij ons betekent op de eerste plaats dat je je herkent in onze kernwaarden:onafhankelijk, betrokken, deskundig en gedreven. Daarnaast beschik je over een HBO/academisch werk- en denkniveau (technische richting) en minimaal 5 jaar werkervaring met business intelligence zowel als met data modelleren dan wel met datawarehouse concepten. Als Business Intelligence Consultant ben je goed in staat de klantwens te analyseren, af te kaderen en te vertalen naar een functioneel ontwerp. Bovendien heb je ervaring met het vertalen van functionele vragen naar een technisch datamodel. Hierbij is ervaring in de financiële dienstverlening, ervaring met PowerDesigner en Microsoft BI en MS SQL een pré. Tevens beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden, ben je pro actief en een teamspeler.
Business consultant / Technisch consultant1709-012
Rol: Technical Business Consultant
Type inzet: Werving & selectie
Locatie: Regio Rotterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Rotterdam zoeken wij een ervaren, pragmatische en ambitieuze Technical business Consultant voor een vast dienst verband bij deze interessante en succesvolle groeiende organisatie.
Onze opdrachtgever zoekt een ervaren Technical Business Consultant die zijn sporen verdiend heeft in de IT en graag opereert op het gebied van technologie, strategie en management.Als Technical Business Consultant inventariseer je de klantwensen en vertaalt deze naar de juiste technologische oplossingen. Binnen integrale projecten ontwikkel je de vereiste functionaliteit, stel je de technische ontwerpen op en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en implementatie bij de klant. Je bent in staat klantsituaties goed in kaart te brengen en je kunt de perfecte vertaalslag maken van de klantwens naar de techniek. Je kijkt verder dan de klantvraag, maar biedt door middel van een gedegen analyse en financiële onderbouwing de best passende technologische oplossing voor de klant.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de keuze van de platformen welke ingezet worden. Je voert de regie vanuit technisch perspectief en je coacht de aan jou toegewezen leden van het projectteam waarmee je de opdracht uitvoert. Je draagt daarin actief bij aan de kennisontwikkeling van jezelf en jouw collega’s, je bent een inspirator richting de collega’s.

De combinatie van mens, techniek en (data-)intelligentie maakt het mogelijk om voortdurend de dienstverlening van de opdrachtgever anders te organiseren, voortdurend nieuwe en betere oplossingen te creëren en aan te bieden aan individu, organisatie en maatschappij. Vanuit jouw rol ontwikkel en implementeer je nieuwe technologische concepten binnen de organisatie ten behoeve van nieuwe dienstverlening of als aanvulling op de bestaande dienstverlening.

Functie eisen
Je hebt een technische achtergrond en vanuit jouw ervaring en expertise ben je in staat om op technisch en strategisch niveau de klant van adviezen te voorzien.
  • Een afgeronde HBO/ WO opleiding op het gebied van ICT.
  • 5 tot 10 jaar werkervaring in de ICT, waarvan de laatste jaren als Technisch Consultant.
  • Een gedegen technische achtergrond
    Competenties:
  • Klantgericht
  • Communicatief vaardig
  • Analytisch en een conceptueel denker
  • Een verbindende factor binnen je team
  • Resultaatgericht
  • Lef
    Visie / integraal denken
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we de beschikbaarheid datum en het gewenste salaris en/of uurtarief (ivm deta-vast constructie) daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.