Alle

Scrum master1612-009
Rol: Scrum Master (Parttime)
Type inzet: Detachering
Locatie: Den Bosch
Start: Per direct
Uren per week: ca 24 uren p.w.
Duur van de inzet: 2 a 3 mnd+
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Den Bosch, zoeken we voor een tijdelijke invulling op basis van een part time inzet een scrum master
Voor een tijdelijke invulling zoekt de opdrachtgever een ervaren scrum master, met een aantal jaren ervaring die deels coachend te werk gaat maar daarnaast ook zeker pragmatisch de diverse taken en werkzaamheden oppakt. De organisatie is actief in de financiële sector en de vacante rol bevindt zich op de innovatieve tak van de organisatie.
Wens van de opdrachtgever is om de vacante rol van Scrum Master op basis van een vast dienstverband in te vullen. Tot die tijd echter, zal de rol ook op basis van een part time inzet (ca 24 uren per week) vervuld mogen worden.
Idealiter beschikt de gezochte kandidaat over een aantal jaren ervaring in de rol van Scrum Master. Verder zou ervaring op het vlak van Integratie (middel ware) tot de voorkeur behoren bij de opdrachtgever. Kennis van Tibco, geldt tot slot als een ‘nice to have’. Kandidaten echter met kennis van Web/Mobile en Front end kunnen zeker ook interessant zijn voor deze opdrachtgever.
Gevraagde kennis en ervaring:
- een afgeronde relevante hbo-opleiding (aantoonbaar);
- sterke communicatieve vaardigheden;
- een ondernemende en klantgerichte instelling;
- organisatie sensitiviteit
- empathisch vermogen
- analytisch vermogen.
Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Functioneel beheerder1611-040
Rol: Functioneel Beheerder
Type inzet: Detachering
Locatie: Tilburg
Start: Per direct
Uren per week: 40 uren p.w. op basis van full time
Duur van de inzet: 6 mnd+
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Tilburg, zoeken wij een Functioneel Beheerder

Rol
In de dynamische wereld waarin onze opdrachtgever, een vooruitstrevende zorgverzekeraar, opereert, is een optimale inrichting en voortdurende aanpassing van bedrijfsprocessen cruciaal.
De gezochte kandidaat ondersteunt de business op faciliterende wijze bij het realiseren en onderhouden van een adequate en vooruitstrevende informatievoorziening, zodat bedrijfsprocessen op effectieve en efficiënte wijze kunnen worden uitgevoerd. Hij of zij geeft hieraan invulling middels BISL-processen op met name het uitvoerende niveau Gebruiksbeheer, Wijzigingenbeheer, Transitie en Functionaliteitenbeheer.
De FB verzorgt ondersteuning aan, en bijsturing van, gebruikers bij het gebruik van de informatiesystemen in de dagelijkse praktijk. Namens de gebruikersorganisatie verleent hij of zij opdrachten aan de afdeling ICT en beoordeel en accordeert hij of zij functionele ontwerpen. De FB houdt zich bezig met complexe vraagstukken over, en het toetsen en testen van, keten/divisie/systeem gerelateerde opdrachten.
De FB hebt een informerende rol voor de business over de impact van gewijzigde functionaliteiten. Ook levert de FB een bijdrage aan de evaluatie van een resultaat van doorgevoerde wijzigingen. Vanuit zijn / haar expertise neemt de FB deel aan projecten binnen of buiten de eigen afdeling.

De geziochte kandidaat werkt samen met collega functioneel beheerders binnen of buiten het eigen aandachtsgebied en over ketens en divisies heen. Daarnaast zorgt de gezochte FB voor afstemming met business analisten, projectleiders, ICT en de gebruikersorganisatie.

Gezochte kandidaat
Voor de afdeling Informatievoorziening Zorg zijn we op zoek naar een ervaren functioneel beheerder als tijdelijke versterking. Een doelgerichte hbo-er met enkele jaren ervaring op het gebied van zelfstandig functioneel beheer. Je hebt kennis van gangbare testmethoden ten aanzien van systeem- en acceptatietesten. Ook ben je bekend met methoden en technieken op het gebied van automatisering, procesontwerp en organisatiekunde. Heb je kennis en ervaring binnen de zorg en specifek met de processen rondom Wet Langdurige Zorg (WLZ) dan is dit een pre. Ervaring WLZ is een must en voorkeur rondom Persoonsgebonden Budget en/of Berichtenverkeer.

Gevraagde kennis en ervaring:
- een afgeronde relevante hbo-opleiding (aantoonbaar);
- enkele jaren ervaring op het gebied van functioneel beheer;
- sterke communicatieve vaardigheden;
- een ondernemende en klantgerichte instelling;
- organisatie sensitiviteit
- empathisch vermogen
- analytisch vermogen.
Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salarsi daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Project manager1611-038
Rol: Project manager ERP Implementatie
Type inzet: Detachering
Locatie: Amsterdam
Start: Per direct
Uren per week: 40 uren pw
Duur van de inzet: 3 mnd+
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, actief in de retail, zoeken wij een project manager voor het begeleiden en (mede) uitvoeren van een ERP implementatie.Functie-eisen:
  • Robuuste Projectmanager (3+ jaar ervaring in de rol)
  • Ervaring met ERP implementatie(s) in een Retail-omgeving
  • Kennis van SAP Retail of Microsoft Dynamics (afhankelijk van keuze opdrachtgever)
    Hands on mentaliteit, getting things done (meewerkend voorman)
    Hands-on, pragmatisch Helicopter View, commitment, flexibel

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Systeem beheerder1611-032
Rol: Citrix systeem beheerder
Type inzet: Vast dienstverband bij onze opdrachtgever
Locatie: standplaats Den Haag, verder overige locaties in Nederland b.v.k. wonende omgeving Utrecht
Start: in overleg
Uren per week: 40 uur per week
Duur van de inzet: intentie is uiteindelijk vast dienstverband bij onze opdrachtgever
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: afhankelijk kennis en ervaring tussen de euro 3.500 - 4.000 bruto per maand.
Functieomschrijving Citrix systeembeheerder.
De communicatie met onze klanten en de verschillende partijen waar we mee samenwerken vindt steeds meer digitaal plaats, via portalen, mobile device waardoor de ICT van ons bedrijf een prominente plek in de organisatie heeft. Om de infrastructuur en de groeiende digitale ambitie verder te optimaliseren zijn wij opzoek naar een Senior Systeembeheerder. Uiteindelijk wordt je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de gehele infrastructuur. Het team bestaat uit 9 collega’s (4 service desk-en werkplek medewerkers, 2 systeembeheerders, 2 netwerkbeheerder,1 project manager en 1 project medewerker).
Met jouw gedrevenheid, expertise en in de samenwerking met je collega’s Systeembeheerders zorg je ervoor dat de omgeving optimaal beheerd wordt. Naast inzicht en expertise heb je ook gedegen technische kennis van het opbouwen van systemen wanneer deze niet (optimaal) draaien. Jouw uitdaging ligt in het opbouwen en verbeteren van de perfecte IT omgeving. Je staat sterk in je schoenen, hebt een heldere IT visie en weet innovatieve ideeën en verbeteringen te motiveren binnen de organisatie. Je bent een communicatieve teamspeler en weet jouw Citrix/Windows kennis optimaal in te zetten. Functie eisen
  • Ruime ervaring Citrix XenAPP bij voorkeur v7.6 (Storefront, Provisioning en Netscaler)
  • Ruime ervaring Windows 2012R2 (fileservers, printservers, dfs, AD, wsus en webservers)
  • Ervaring Hyper-V i.c.m. SCVVM
  • Ervaring Veeam (V9) Back-up software.
  • Pré Exchange 2016
  • Pré MSSQL en MySQL
  • Pré HP 3PAR storage
    Pré HP Blade chassis
    Bedrijfsprofiel
    Ons bedrijf heeft vestigingen door heel Nederland. Samen met 1700 collega’s leveren onze bedrijven een uitgebreid assortiment van zorg- en revalidatiehulpmiddelen, diensten en aanvullende serviceconcepten. Hiermee biedt ons bedrijf een positieve bijdrage aan de zelfstandigheid, verzorging en levensvreugde van mensen met een functiebeperking. Wij wijzen onze klanten graag de weg in de veranderende wereld van de zorg. Wij zijn commerciële organisatie en marktleider in Nederland. Belangrijke kernwaarden zijn: professioneel, klant- en samenwerkingsgericht. Daarnaast staan wij voor vernieuwing, ambitie en groei. Vanwege de grootte en professionaliteit van onze organisatie besteden we, onder andere door een uitgebreid leerplein, veel aandacht aan scholing en ontwikkeling. Ook zijn er veel doorgroeimogelijkheden.

Bedrijfscultuur
Met alle veranderingen die ons te wachten staan, gaan we een uitdagende toekomst tegemoet. Wij voorzien dat de grenzen binnen de gezondheidszorg vervagen. Het aanbod aan zorgdiensten en -producten groeit. Dat maakt het lastiger om de juiste weg te vinden. En daar ligt voor ons bedrijf de uitdaging! Ondanks veranderende omstandigheden, toch elke zorgvraag op een optimale en complete manier beantwoorden. In de vorm van een helder advies, maar natuurlijk ook met een adequaat product of een passende dienst. Constructieve samenwerking is een voorwaarde om antwoord te kunnen geven op alle zorgvragen: samenwerking tussen de zorgsectoren, zorginstanties, leveranciers en de klant. Waarbij wij klanten de zorg uit handen nemen en hun welzijn centraal stellen. .Arbeidsvoorwaarden
Ons bedrijf biedt een compleet pakket met een passend salaris, ruimte voor initiatief en nieuwe ontwikkelingen, interne opleidingsmogelijkheden en begeleiding en een goede pensioenopbouw. Daarnaast bieden we korting op diverse verzekeringen. Dit alles in een bedrijf met een lange termijn focus. Binnen ons bedrijf zijn de communicatielijnen kort en is de werksfeer collegiaal en informeel.
Inkoper / Product manager1611-006
Rol: Inkoper / Productmanager eten & drinken
Type inzet: Werving & Selectie (resulterend in vast dienstverband)
Locatie: Regio Den Bosch (werkgebied echter landelijk)
Start: zsm
Uren per week: 40 uren pw.
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Den Bosch, zoeken wij een Inkoper / productmanager eten & drinken
Inkoper / Productmanager eten & drinken
Als het gaat om eten en drinken in de zorg, zien we belangrijke ontwikkelingen in de wensen van zorgorganisaties, hun cliënten en hun gasten. Jij weet welke leveranciers daar adequaat en proactief op reageren. Daarom zoeken we jou: iemand met begrip voor de wensen van zorgorganisaties en kennis van betaalbare, gezonde en goede voedingsconcepten. Jij zorgt ervoor dat de samenwerking met de door jou geselecteerde leveranciers voldoet aan de verwachtingen van onze leden. Je maakt het verschil met je kennis, je commercieel inzicht en je hart voor de zorg. Resultaat: tevreden cliënten, zorgmedewerkers en gasten.
Bij onze opdrachtgever ben je partner van bijna 600 zorg- en welzijnsorganisaties in het land, binnen een team van mensen die dezelfde doelen nastreven en successen met elkaar delen. Professionals die werken met passie en plezier, in een werkomgeving waarin vertrouwen, ruimte voor eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.
Je functie
Je staat voor een optimaal rendement van oplossingen binnen de productgroep Eten & Drinken en draagt daarmee bij aan toegevoegde waarde van Onze opdrachtgever voor haar leden.
Wat biedt de opdrachtgever jou
- Een afwisselende baan, waarbij je binnen het team Eten & Drinken, een belangrijke rol vervult in het speelveld tussen (toe)leveranciers, zorgorganisaties en andere belanghouders.
- Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
- Marktconform salaris, inschaling afhankelijk van ervaring en werkniveau (CAO Ziekenhuizen).
- Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden.
Resultaatgebieden
1 Contractontwikkeling
- Je ontwikkelt en implementeert een inkoopstrategie, selecteert en contracteert leveranciers en vertaalt afspraken in effectieve contractvormen. Daarbij houd je rekening met commerciële, juridische, administratieve, logistieke, technische en serviceaspecten.
2 Contractbeheer
- Op proactieve wijze zorg je ervoor dat leveranciers de contractafspraken nakomen.
- Je optimaliseert contractafspraken door leveranciersprestaties te beoordelen en te evalueren.
3. Productmanagement
- Binnen Onze opdrachtgever voer je regie over jouw werkzaamheden binnen de productgroep Eten & drinken.
- Voor de leden van de opdrachtgever realiseer je als ´matchmaker´ de best value door in te spelen op de mogelijkheden in de markt en je levert hiermee een toegevoegde waarde voor zowel de leden als de leveranciers.
- Je werkt voor, tijdens en na het inkoopproces op onafhankelijke, transparante wijze samen met onze leden en leveranciers.
- Je geeft sturing aan de markt door markttransparantie en marktconcurrentie te realiseren en je vertaalt dit naar effectieve en efficiënte contracten en oplossingen.
- Bij de leden van de opdrachtgever presenteer je de inkoopoplossing op zo´n manier, dat de deelname aan de overeenkomsten maximaal is.
- Je vertaalt en ontwikkelt een visie naar strategisch beleid voor jouw productgroep en contracten én je realiseert de implementatie hiervan.
- Met je kennis en expertise ondersteun je ook andere afdelingen binnen onze opdrachtgever.
Competentieprofiel
Je bent:
- Businessgericht
- Commercieel vaardig
- Sociaal vaardig
- Organisatiesensitief
- Teamplayer
Kennis en ervaring
Je hebt:
- Een academisch/HBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met Nevi 1 en 2
- Medior- of seniorniveau en minimaal drie jaar werkervaring
- Passie voor eten & drinken en affiniteit met de zorg
- Kennis van inkoop en aanbestedingsprocedures
- Kennis van marktontwikkelingen binnen de zorg
- Ervaring met opstellen van contracten binnen een inkoopsamenwerking
- Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Netwerk beheerder1610-025
Rol: Network engineer/ netwerkbeheerder
Type inzet: Vast dienst verband / Deta-vast
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 36 uren pw.
Duur van de inzet: Vast dienstverband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Boven gemiddeld marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, actief in de financiële sector, zoeken wij voor de invulling van een vast dienstverband, een Network engineer voor een interessante en uitdagende brede rol binnen deze organisatieDe opdrachtgever zoekt ter versterking en uitbreiding van het netwerk team een ervaren Medior operationeel NETWERKBEHEERDER / network engineer
Invulling op basis van Deta-Vast is in dit geval ook een mogelijk overigens.
Onze opdrachtgever is een professionele, moderne en dynamische organisatie actief in de financiele sector, waarbij de afdeling netwerkbeheer een belangrijke rol speelt binnen de organisatie.
Als medior Netwerkbeheerder beschik je over een aantal jaren werkervaring bij middelgrote tot grote bedrijven. Echter indien je nog jong bent en relatief weinig ervaring hebt maar wel ambitie om je te verdiepen in het vak wordt je ook uitgenodigd te solliciteren.
De gezochte medior Netwerk beheerder werkt nauw samen in teamverband en is verantwoordelijk voor het beheer, de bouw en mutaties van de gehele netwerk infra structuur van de organisatie.
Onderhoud en beheer en monitoring van netwerken, LAN Wan Cisco.
Veiligheid en beschikbaarheid van het netwerk en de systemen zijn de voornaamste speerpunten binnen de afdeling.
Het netwerk zal technisch optimaal en veilig moeten functioneren, diverse netwerkonderdelen en de onderlinge samenhang moet 7 x 24 uur geborgd worden.
Taken en verantwoordelijkheden zijn deze rol:
  • Het constant verbeteren en optimaliseren van de netwerkomgeving
  • Het trouble shooten van incidenten en problemen die zich voordoen (2e en 3e lijns)
  • Het nauwgezet volgen van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden binnen het vakgebied
  • Constante focus en aandacht hebben op de security aspecten binnen de netwerkomgeving
  • Opstellen en bijhouden van technische (beheer) documentatie
    Gevraagde kennis en ervaring:
  • MBO 4 [met HBO werk- en denkniveau]
  • Vakgerichte certificering of bereid dit te behalen minimaal op niveau: CCNA. Certificering op CCNP niveau geldt als een pré en is wenselijk.
  • Prince 2
  • ITIL
  • Aantoonbare werkervaring ervaring op gebied van Netwerkinfrastructuur / Security / Routing / Switching / Loadbalancing / Firewall / WiFi / NAC / bug fixing / updates / nieuwe releases
  • Product kennis Cisco / Palo Alto / A10 / Bluecoat / Aruba
  • Ervaring met netwerk diensten zoals DNS, DHCP, NTP, etc.
  • Kennis van systeem platformen zoals Windows en Unix
  • Goede kennis van kantoor applicaties zoals Word, Excel, Visio, etc.
    Competenties:
  • oplossingsgericht
  • creatief in bedenken van oplossingen
  • analytisch vermogen
    Flexibele werkhouding (geen 9 tot 5 mentaliteit)
    Overige informatie met betrekking tot de rol:
    Een roulerende Stand-by dienst maakt deel uit van het takepakket van deze rol. Activiteiten in deze dienst kunnen in de meest voorkomende gevallen op afstand worden opgelost en het schema wordt in onderling overleg afgestemd.
    Salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn bovengemiddeld mark conform en is (mede) afhenkelijk van de kennis en ervaring van de kandidaat.
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Data analist / Data engineer1609-030
Rol: (Big) Data Engineer / analyst
Type inzet: Detachering
Locatie: Nederland, Duitsland, Engeland en België
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: 3 mnd+
Tarief indicatie: Onbekend / marktconform
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren (big) Data Engineer / analist
Opdrachtgever is een grote internationale speler waarbij momenteel een aantal projecten op het gebied van Big Data. Ter uitbreiding van het huidige team van zo’n 20 personen zoekt de opdrachtgever een ervaren Data engineer die het team komt versterken. Projecten spelen op internationaal niveau, waarbij rekening gehouden dient te worden met werkzaamheden die met name in het begin van de opdracht op locatie uitgevoerd dienen te worden. Denk hierbij vnl aan Duitsland (regio Düsseldorf) en Engeland (Londen). Naar verloop van tijd zullen de activiteiten zich concentreren in NL in de regio van Den Bosch. Vanwege dit internationale aspect, is een goed begrip van Engels noodzakelijk. Duits geldt verder als belangrijke pre evenals kennis en eventuele ervaring binnen het energy & utilities domein.Taken en verantwoordelijkheden:
  • Integration of insight solutions into a stable and scalable infrastructure, managing incoming and outgoing data and the operational running of insight models
  • Designing and implementing sustainable ETLs for incoming and outgoing data
  • Designing and developing infrastructure for cloud- or platform-based analytics
  • Designing and implementing web platforms and gateways
  • Designing, implementing and maintaining data models and databases
  • Designing and implementing data management and analytics operational running schedules

Kennis en ervaring:
  • Bachelors degree in Computing, or technical subject with a programming element
  • Professional experience in data engineering role using R, Python, JAVA, SCALA, SPSS
  • Professional experience in one or more of the following tools: HDFS, NoSQL Database (HBase/ Cassandra), SQL Server
  • Fluency in diverse RDBMS technologies using MSSQL, Oracle
  • Experience in version control technologies using e.g. Git, Mercurial
  • Relational database development and administration
  • Data modelling and schema design
  • Extract Transformation and Load experience – ideally not purely tool based
  • Understanding of web protocols, APIs, XML and related web services concepts
  • API design and implementation
  • Methods: Supervised / Unsupervised Learning (neutral networks / genetic algorithms / classification models / regression models), Feature Extraction, Anomaly Detection, Dimensionality Reduction, Predictive Models
  • Exceptional problem solving skills
    Strong communication skills, including written work and presentation, a strong ability to communicate analytical subjects to a business audience.

Kandidaten die zich in bovenstaand profiel herkennen en interesse hebben, wordt verzocht een CV voorzien van een motivatie (beiden in het Engels) aan ons op te sturen. Daarnaast zien we graag het gewenste uurtarief (Excl BTW, exl travelling and lodging expenses) tegemoet als ook reeds geplande vakanties.
Data insight consultant1609-029
Rol: Data insight Consultant
Type inzet: Detachering
Locatie: Nederland, Duitsland, Engeland en Belgie
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: 3 mnd+
Tarief indicatie: Onbekend / marktconform

Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren (big) Data insight Consultant

Opdrachtgever is een grote internationale speler waarbij momenteel een aantal projecten op het gebied van Big Data. Ter uitbreiding van het huidige team van zo’n 20 personen zoekt de opdrachtgever een ervaren Data insight consultant die het team komt versterken. Projecten spelen internationaal, waarbij rekening gehouden dient te worden met werkzaamheden die met name in het begin van de opdracht op locatie uitgevoerd dienen te worden. Denk hierbij vnl aan Duitsland (regio Düsseldorf) en Engeland (Londen). Naar verloop van tijd zullen de activiteiten zich concentreren in NL in de regio van Den Bosch. Vanwege dit internationale aspect, is een goed begrip van Engels noodzakelijk. Goed beheersing van Duits geldt verder als belangrijke pre.

De gezochte kandidaat wordt verantwoordelijk voor de gehele keten (Use case) van het vergaren van de requirements bij de gebruiker, de vertaling hiervan in een FO naar een TO, het coördineren en controleren van de werkzaamheden door de developers en testers en de uiteindelijke totstandkoming van de gevraagde dienst.Het huidige team bestaat uit 15 bouwers van de (big data) oplossingen en een 6-tal Data insight consultants. Gezamenlijk met de interne business developer, is de insight data consultant verantwoordelijk voor het helder krijgen van de vraag uit de business; het op de juiste wijze analyseren van de gevraagde problematiek en het op basis daarvan bepalen van de juiste databronnen en onderlinge relaties daarvan. Uiteindelijk doel is om levensvatbare Proof of concepts neer te zetten op basis van behoefte die speelt binnen de business op het gebied van Big data, advanced analytics ed. die uiteindelijk als een dienst aangeboden worden binnen de gehele organisatie.
Vanwege een toenemend aantal projecten, is er momenteel behoefte aan de uitbreiding van het team met een Data insight consultant.
Ervaring in een soortgelijke rol waarbij requirements gathering, het opstellen van use cases en functioneel ontwerp, data- en informatie analyse, advies /consultancy en coördinatie een onderdeel waren geven een goede uitgangspositie voor de uitvoering van deze rol.
Daarnaast geldt dat aantoonbare kennis en ervaring opgedaan binnen de energy & Utility markt eveneens als een belangrijke pré geldt.

Kandidaten die zich in bovenstaand profiel herkennen en interesse hebben, wordt verzocht een CV voorzien van een motivatie (beiden in het Engels) aan ons op te sturen. Daarnaast zien we graag het gewenste uurtarief (Excl BTW, excl travelling and lodging expenses) tegemoet als ook reeds geplande vakanties.
Consultant1609-017
Rol: Sr. BI Consultant
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: vast dienst verband
Uiterste reactie datum: zsm
Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij middels een werving & selectie opdracht (resulterend dus in een vast dienstverband bij onze opdrachtgever) op zoek naar een Senior Business Intelligence consultant in Amsterdam Het huidige BI team bestaat momenteel uit 5 BI professionals, die de verschillende business lines en stafafdelingen van de klantorganisatie bedienen vanuit twee verschillende informatielandschappen.
De opdrachtgever zoekt naar iemand die het huidige team verder kan versterken. De geschikte kandidaat gaat zich met name bezig houden met het verbeteren en uitbouwen van een informatielandschap voor het onderdeel wat leidend is voor het nieuwe totaalsysteem op basis van twee datawarehouses, waarvan voor één de opstartfase wordt ingezet. Er wordt voornamelijk gebruik gemaakt van de moderne BI tools van Microsoft. De senior Business Intelligence consultant die wij voor onze opdrachtgever zoeken, heeft een afgeronde studie op HBO / WO-niveau op gebied van Informatiemanagement, (Bedrijfskundige) informatica of een soortgelijke studie.Kenmerken van de gezochte kandidaat:
Je communiceert vaardig en gemakkelijk op alle niveaus binnen de organisatie.
Ook het verzorgen en leiden van workshops met de betrokken stake holders zijn je niet vreemd.
Je bent klantgericht, doortastend en luistervaardig en je bent van nature geïnteresseerd in ‘de vraag achter de vraag’.
Je bent analytisch sterk en resultaatgerichtheid.
Daarnaast vind je het leuk om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Als schakel tussen ‘de business’ en IT ben je in staat om de vertaling te maken van business wensen naar creatieve, duurzame BI oplossingen.
De opdrachtgever geeft aan meer belang te hechten aan de persoonlijke eigenschappen en aanwezige competenties zoals benoemd in dit profiel dan naar de technische kennis en ervaring. Hoewel de gezochte kandidaat kennis en ervaring met de genoemde tooling dient te hebben zodat deze in staat is als gesprekspartner te fungeren tussen de business en IT, zullen de communicatieve en persoonlijke eigenschappen doorslaggevend zijn in de uiteindelijke selectie van de kandidaat. Aangezien deze geacht wordt de organisatie pro-actief in te gaan om op deze wijze de noodzakelijke kennis en wensen ‘op te halen’ bij de belanghebbenden, zal er sprake moeten zijn van een stukje natuurlijke gunning en inlevend vermogen om hierin effectief en succesvol te kunnen zijn. Gevraagde kennis en ervaring voor deze rol:
De juiste kandidaat herkent zichzelf in de navolgende eigenschappen: Gedreven, Onafhankelijk, Eerlijk, Betrokken en Deskundig. Daarnaast voldoe je aan de volgende vereisten:
  • Afgeronde studie op HBO / WO-niveau op gebied van Informatiemanagement of, (Bedrijfskundige) informatica of soortgelijke studie.
  • Bekend met de laatste ontwikkelingen in het BI & Analytics vakgebied en in staat om deze te vertalen naar de dagelijkse praktijk
  • Gedegen kennis van en ervaring met datamodelleringsmethodieken (Kimball, Inmon, Linstedt)
  • Kennis en ervaring met BI en ETL tooling van Microsoft, (evt. Information Builders en/of Microstrategy)
  • Ervaring met programmeren in SQL (of een vergelijkbare taal)
    Bekendheid met agile projectmanagement (Kanban/ SCRUM).

Voor meer informatie en achtergrond kan contact opgenomen worden via 0418-651735 of via info@datapool.nl.Van geïnteresseerde en passende kandidaten zien wij graag een korte motivatie , voorzien van een up-to-date CV tegemoet. Vriendelijk verzoek is om een indicatie van het gewenste salaris aan te geven, geplande vakanties en / of cursusdagen en de beschikbaarheid in de reactie te vermelden.
Service desk medewerker / Helpdesk medewerker / Werkplekbeheerder1609-013
Rol: Support / Service Desk medewerker / werkplek beheerder
Type inzet: vast dienstverband bij onze klant
Locatie: diverse in Nederland
Start: in overleg
Uren per week: fulltime
Duur van de inzet: vast dienstverband
Voor onze opdrachtgever zoeken wij ervaren Support / Service Desk medewerkers/werkplek beheerder.
Functie omschrijving
Vind jij het leuk om je te verdiepen in de wereld van ICT-infrastructuur en haal je plezier uit het helpen van gebruikers op dit terrein? Als Support-/Servicedeskmedewerker ben jij bezig met het zo goed mogelijk oplossen van incidenten van de gebruikersorganisaties van onze klanten. Telefonisch ben jij samen met de andere Servicedesk-collega’s hét aanspreekpunt. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de call, het correct doorvragen en analyseren van het probleem en voor het zo goed mogelijk oplossen ervan. Dit gebeurt zowel telefonisch als ook remote. Eventueel wordt het gecombineerd met een rol van werkplekbeheerder, waarbij je onsite bij de gebruiker het probleem gaat oplossen. Vanzelfsprekend kun je collega’s inschakelen als je het zelf niet kunt of mag oplossen.Bij elke opdrachtgever kom je in andere omgevingen terecht met andere infrastructuren, andere applicaties en andere processen en procedures. Dit vraagt natuurlijk van jou als Servicedeskmedewerker de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je wilt je steeds weer de nieuwe omgeving snel eigen maken zodat je de gebruikersorganisatie zo goed mogelijk kunt helpen. Daarnaast kun je ook vaak een bijdrage leveren aan het nog verder verbeteren van de dienstverlening aan de gebruiker, want jouw ervaring in andere omgevingen, pas je ook graag toe in je nieuwe opdracht.Voel jij je aangesproken in deze omschrijving, dan nodigen we je uit om snel contact met ons op te nemen en in een persoonlijk gesprek toe te lichten waar voor jou de uitdaging zit.Functie eisen:
  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO-niveau 3.
  • Kennis van ITIL en bij voorkeur reeds gecertificeerd.
  • In bezit van of bezig met Microsoft certificering (MCITP)
  • Enige werk ervaring op een Servicedesk heeft onze voorkeur.
  • Communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
    Initiatiefrijk, representatief, enthousiast.

Arbeidsvoorwaarden:
Onze klant heeft een volwassen arbeidsvoorwaardenpakket. Naast een vast dienstverband, marktconform salaris, kennen zij een uitgebreid pakket aan flexibele, secundaire voorwaarden waar je deels zelf keuzes kunt maken waar je voorkeur naar uitgaat. In dit pakket kom je voorwaarden tegen zoals reiskosten (vergoeding of leaseauto), aantrekkelijke pensioenregeling, collectieve ziektekostenregeling, 25 vakantiedagen, prestatiebonusregeling en studiekostenregeling. Samen met je manager bepaal je welk pakket het best bij jou past.
Systeem beheerder1609-012
Rol: Systeembeheerder
Type inzet: vaste dienst bij onze klant
Locatie: diversen, heel Nederland
Start: in overleg
Uren per week: fulltime
Duur van de inzet: vast dienstverband
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren Systeembeheerders op diverse niveaus.
Functie omschrijving
Haal jij plezier uit het beheren van een ICT-infrastructuur en het oplossen van complexe ICT vraagstukken? Als Systeembeheerder duik je in de techniek om ervoor te zorgen dat onze klanten dagelijks gebruik kunnen blijven maken van hun ICT-voorzieningen. Bij verschillende opdrachtgevers zet jij je tanden in zowel de reguliere beheertaken als in het analyseren van gecompliceerde problemen en in het bijhouden van nieuwe ontwikkelingen. Je houdt goed in de gaten of alles blijft werken, onderneemt actie om verstoringen te voorkomen en doet (gevraagd en ongevraagd) voorstellen tot verbetering van de ICT-omgeving. Als ICT-professional ben je steeds bezig met kijken waar je de infrastructuur kunt verbeteren, vereenvoudigen en stabiliseren om deze continu beschikbaar te houden voor de gebruikersorganisatie. Je schakelt makkelijk met de Servicedesk en andere afdelingen omdat je niet alleen technisch sterk bent, maar ook communicatief je mannetje staat.Bij elke opdrachtgever kom je in andere omgevingen terecht met andere infrastructuren, andere applicaties en andere processen en procedures. Dit vraagt natuurlijk van jou als Systeembeheerder de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je wilt je steeds weer de nieuwe omgeving snel eigen maken zodat je de ICT-infrastructuur zo snel mogelijk onder controle krijgt. Daarnaast kun je ook vaak een bijdrage leveren aan het nog verder verbeteren van de dienstverlening, want jouw ervaring in andere omgevingen, pas je ook graag toe in je nieuwe opdracht.Voel jij je aangesproken in deze omschrijving, dan nodigen we je uit om snel contact met ons op te nemen en in een persoonlijk gesprek toe te lichten waar voor jou de uitdaging zit.Functie eisen:
  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO-niveau 3/4.
  • Kennis van ITIL en bij voorkeur reeds gecertificeerd.
  • In bezit van Microsoft certificering (MCITPSA/MCITPEA).
  • Bij voorkeur certificering op Citrix en/of VMWare.
  • Ruime ervaring met Systeembeheer.
  • Communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
    Initiatiefrijk, representatief, enthousiast.

Arbeidsvoorwaarden:
Onze klant is een ICT-dienstverlener met een volwassen arbeidsvoorwaardenpakket en een vast dienstverband. Naast een marktconform salaris, kennen zij een uitgebreid pakket aan flexibele, secundaire voorwaarden waar je deels zelf keuzes kunt maken waar je voorkeur naar uitgaat. In dit pakket kom je voorwaarden tegen zoals reiskosten (vergoeding of leaseauto), aantrekkelijke pensioenregeling, collectieve ziektekostenregeling, 25 vakantiedagen, prestatiebonusregeling en studiekostenregeling. Samen met je manager bepaal je welk pakket het best bij jou past.