Alle

Business analyst / Business consultant1706-029
Rol: Business Consultant
Type inzet Werving en Selectie / vast dienstverband opdrachtgever
Locatie Den Haag
Start in overleg
Uren per week: Fulltime
Salaris indicatie: Markt conform
De opdrachtgever is een financiële instelling. De afdeling vertaalt de eisen van de business en overheid in goede oplossingen, kosten efficiënt en technisch goed beheersbaar.
Zij zoeken een persoon die de taal van de business en ICT spreekt, CAN DO mentaliteit en zeer dienstverlenende instelling en oplossingsgerichtheid.

Krijg jij energie van het initiëren, onderzoeken en realiseren van innovatieve ideeën en sta jij te trappelen om samen met de business collega’s onze klant verder te laten groeien? Gaat jouw hart sneller kloppen van nieuwe technologieën en ben jij wat ze noemen een early adopter?
Lees dan gauw verder!

Werkzaamheden:
oJe maakt onderdeel uit van een team en werkt in een omgeving waar kennis gedeeld wordt en jullie elkaar nóg beter maken;
oJe bent geïnteresseerd in nieuwe technologieën en houdt dit nauwlettend in de gaten;
oJe bent een betrouwbare en overtuigende partner van onze business collega’s en haalt de ideeën bij hen op;
oAls consultant vraag je ideeën bij hen uit en zet je om in concrete designs;
oJe werkt deze ideeën uit tot een businessplan en business case;
oJe zorgt ervoor dat de ideeën succesvol worden gerealiseerd door de multidisciplinaire teams
o
Noodzakelijke kennis en ervaring:
oEen afgeronde HBO/WO opleiding, bijvoorbeeld (Business) Information Management, Information Technology;
oUitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
oErvaring met Scrum, DevOps, Agile is een pré;
oKennis van IT strategieën en technologieën;
oEen creatieve geest voor het oplossen van complexe problemen;
oEen ondernemende houding; je bent niet alleen de drijvende kracht achter nieuwe initiatieven, je voert deze ook van begin tot eind uit samen met een multidisciplinair team!

Hoe ziet jouw dag eruit?
9:00 uur Net terug van een Fintech conferentie in Londen drink je een kop koffie met je collega’s en deel je je ervaringen.
10:00 uur Je verzamelt je gemaakte aantekeningen en werkt deze uit tot een concreet voorstel.
11:00 uur Je spreekt in onze coffeecorner af met jouw counterpart van de interne klant en bespreekt jouw ideeën en voorstellen.
13:00 uur Na een lunch bereid je een workshop voor om het meest kansrijke idee met stakeholders verder uit te werken.
14:00 uur Een ander idee is al veel verder en je werkt dit uit tot een business case en business plan. Tussendoor stem je de inhoud af met je (business) collega’s.
15:00 uur Je hebt al een beeld bij de benodigde collega’s voor het Agile team om dit idee tot realiteit te verwezenlijken. Je maakt een rondje door het gebouw om deze collega’s te enthousiasmeren voor het idee!
16:00 uur Je loopt langs bij een ander Agile team wat al diep in de realisatie zit. Je checkt in bij wat collega’s in het team en werpt een blik op het Kanban board. Je ziet dat de voortgang goed is en dat bijsturen nu niet hoeft.
17:00 uur Het is de laatste vrijdag van de maand dus tijd voor de vrijdagmiddag borrel

oOmgeving:
oEen internationale, flexibele werkomgeving;
oWij faciliteren jou in je groei en ontwikkeling;
oEen omgeving die in beweging is
oEen uitstekend pakket met primaire- en secundaire voorwaarden.

Verdere informatie
Je kunt solliciteren door jouw CV en motivatie brief in te mailen.
Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatie procedure.
Ontwikkelaar1706-026
Rol: Ontwikkelaar
Type inzet: Detachering
Locatie: Utrecht
Start: 3July
Uren per week: 36
Duur van de inzet: intentie is 6mnd met optie op verlenging
Intakegespreken vinden plaats op: 27 Juni
Tarief indicatie: marktconform
Verantwoordelijkheden
Je zal ingezet worden op het project Rationalisatie HR interfaces. Dit project realiseert een HR-basis informatie dienst op de NS Enterprise Service Bus (NS ESB) als vervanging van een bestaande op tekstbestanden gebaseerde data uitwisseling/integratie oplossing. De web services die dit project realiseert worden door jou gebouwd. De specificaties hiervan zijn de verantwoordlijkheid van de NS.
Binnen de NS zijn verschillende partijen betrokken bij het afstemmen en opstellen van deze specificaties, en dit gebeurt op een iteratieve manier. Validatie(s) van een web service ontwerp (-iteratie), en de uiteindelijke acceptatie voor realisatie zijn onderdeel van het testproces, en is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van de NS (bron- en doel)systeem beheerders, systeem key users en het project team. De web services op de ESB vormen samen met de applicatie services van de leverende- en ontvangende systemen een informatieketen, die goed afgestemd moet zijn om betrouwbaar zijn werk te kunnen doen.
Het testproces start bij het ontwerp van deze web services, en bevat zowel functionele als technische componenten. Het testproces eindigt bij de finale acceptatie van de opgeleverde web services op productie en overdracht naar beheer, wat door een externe partij wordt uitgevoerd. Jouw rol is ook dit proces inhoudelijk te begeleiden waar nodig. In het HR(-IT) domein is het werken met een Enterprise Service Bus nieuw. Dit betekent dat het opbouwen van kennis in de organisatie onderdeel van de werkzaamheden is. Het is een uitdagende klus, waarin met veel partijen samengewerkt moet worden, en de organisatie geholpen moet worden om op een nieuwe manier te gaan werken. Leren en verbeteren zijn hierin belangrijke activiteiten die mede vanuit het project gefaciliteerd zullen worden.
Wanneer de door jou opgeleverde mediations goed genoeg zijn voor de ketentest en uiteindelijk in productiename, is het jouw taak om deze conform de geldende procudures over te dragen aan de partij die het technisch applicatie beheer doet van de NS ESB. Uiteraard is dit in lijn met de geldende standaarden van de NS.
Als Websphere Developer vallen de volgende activiteiten onder jouw verantwoordelijkheid
  • Deelname aan projectoverleg;
  • Valideren van service definitions die door de informatie analisten in het project worden opgeleverd;
  • Opstellen en onderhouden van service outlines van de te bouwen mediations en deze afstemmen met het team, opdrachtgever en klanten;
  • Bouwen van mediations op basis van de services descriptions, dit doe je op een eigen ontwikkelomgeving;
  • Unit testen van de mediations in overleg met de testcoordinator;
  • Oplossen van bugs;
  • Verwerken van changes;
  • Bewaken van planning;
  • Actieve en proactieve bijdragen aan het continu verbeteren van je team en het voortbrengingsproces van mediations op de NS ESB;
    Technische en ervaringseisen

    Opleiding, Kennis en Werkervaring
    Om succesvol te zijn moet je over een aantal eigenschappen beschikken:
  • HBO/WO werk- en denkniveau (technische opleiding is een pre);
  • Meer dan 3 jaar ervaring met het bouwen van mediations;
  • Aantoonbare ervaring met het vertalen van gespecificeerde interface mappings naar XSLT transformaties
  • Kennis van het met XPath expressies bevragen van XML documenten
  • Diepgaande kennis van XML/XSD/WSDL/SOAP en gerelateerde technologieën
  • Ervaring met het top down / contract driven ontwikkelen van services
  • Kennis van JMS en Publish/Subscribe integratiepatronen
  • Kennis van Request/Response integratiepatronen
  • Ervaring met het vervaardigen van Websphere mediations op het volgende onderliggende platform: o Websphere Application Server IBM V7.0, en hoger o Websphere Enterprise Service Bus IBM V7.5, en hoger o Websphere MQ IBM V7.5, en hoger
  • Ervaring met het werken in IBM Integration Designer 7.5, en hoger
  • Kennis van en ervaring met het gescript configureren en opleveren van ESB mediations
  • Kennis van en ervaring met Unittesten van mediations middels Apache Jmeter en/of SoapUI
  • Kennis van en ervaring met GIT en BitBucket
  • Kennis van IBM Integration Bus 10 is een pre, aangezien de huidige NS ESB op termijn hierdoor zal worden vervangen
  • Kennis en ervaring met de NS ESB beheer procedures is een pre

    Gedrag, Vaardigheden/ Competenties

    Je hebt beschikking over de volgende kenmerken:
  • Analytisch sterk;
  • Communicatief sterk en je kunt goed samenwerken met alle disciplines binnen het project;
  • Doorzetter en je laat je niet snel van de wijs brengen;
  • Een pragmatische en creatieve inslag, maar wel altijd met oog voor kwaliteit;
  • De drang om altijd te blijven verbeteren;
  • Daadkracht en besluiten durven nemen;
    Politieke sensitiviteit en daar naar handelen.
Informatie analist1706-023
Rol: Informatie analist Front office / Asset management
Type inzet: Detachering
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de opdracht: 3 maanden met optie van verlenging
Reactie graag zo snel mogelijk doch uiterlijk maandag 26 juni voor 10 uur

Door de groei van het bedrijf, zijn we op zoek voor onze afdeling Client Solutions en Portfolio Management naar een Informatie Analist met Asset Management kennis en ervaring.
Als analist overbrug jij de kloof tussen deze afdeling en IT: jij weet als geen ander samen met hen hun wensen te vertalen naar user stories voor 1 of meer development scrum teams.
Wil jij je kennis en ervaring met ons delen, durf je je kritisch op te stellen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Informatie analist vervult je een veelzijdige rol.
  • Je levert een bijdrage aan het analyseren en ontwikkelen van de toekomstige systeeminrichting voor de Front Office en Client Solutions.
  • Je bent in staat om met deze business de informatie analyse uit te voeren en hun wensen om te zetten in een ontwerp
  • Je bent vanuit de business het aanspreekpunt voor de ontwikkelaars en testers.
  • Je weet samen met jouw team en de product owner het ontwerp daadwerkelijk te realiseren.
  • Je bewaakt de data kwaliteit en realiseert de relatie tussen bronsystemen en het datamodel.
  • Je adviseert de projectmanagers en het management, werkt conform de architectuurrichtlijnen en houdt rekening met de eisen van de regulator en compliance bij de realisatie van de oplossing.

    Wie ben jij?

    We zoeken een informatie analist die een passie heeft voor het analyseren van complexe business processen en informatiestromen, evenals het voortdurend veranderen daarvan.
    Je bent in staat om:
  • Als analist heb je minimaal 5 jaar werkervaring met informatie en bedrijfsproces analyse;
  • Je hebt uitgebreide kennis van procesmodellering en informatie analyse technieken;
  • Je gebruikt gegevensmodellering, Scrum, user cases of user story’s in je dagelijkse werkzaamheden;
  • Je weet de business wensen om te zetten in concrete oplossingen;
  • Je hebt minimaal een HBO diploma in bedrijfskunde, bedrijfskundige informatica of een andere relevante richting;
    Relevante ervaring op het gebied van Client Solutions en de Front Office binnen Asset Management is absoluut een pluspunt

    Wie zijn wij?

    Wij zijn een financiële instelling en leveren Asset Management-dienstverlening aan institutionele klanten. Ons bedrijf is een gespecialiseerde en onafhankelijke wealth manager, die zich richt op het behoud en de opbouw van vermogen voor onze klanten.
Business analyst / Business consultant1706-021
Rol: Business Process Consultant
Type inzet Werving en Selectie / vast dienstverband opdrachtgever
Locatie Den Haag
Start in overleg
Uren per week: Fulltime
Salaris indicatie: Markt conform
De opdrachtgever waar de aanvraag speelt is een afdeling voor professionals met een ondernemende, professionele en inventieve houding. Zij zorgen ervoor dat de vraag van de business wordt vertaald naar kwalitatief goede, veilige en kostefficiënte oplossingen. Zij doen dit door ons te richten op activiteiten die van toegevoegde waarde zijn voor onze business. IT legt de focus op innoveren, het creëren van een Lean omgeving en een Agile manier van werken.

In jouw functie als Business Process Consultant speelt Design thinking een belangrijke rol.
Als Process Consultant initieer, leidt en implementeer je verbeteringen. Je bent een team player, zelfsturend en een echte probleemoplosser.
Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel verder!
Wat ga je echt doen?
Je maakt onderdeel uit van het team Leverage Process and Techonology en werkt met hen in een omgeving waar kennis gedeeld wordt en jullie elkaar nóg beter maken;
Je helpt de business door verbeteringen of nieuwe innovaties te introduceren aan de hand van lean six sigma, BPMN, storytelling, visualisatie en creëert een experiment om de business te laten beleven”en creëert een experiment waarin je de business meeneemt in de verandering;
Je bent de aanjager van verandering en doet dit op een authentieke en creatieve manier;
Procesmodellering is een belangrijk element van jouw werkzaamheden. Je bewaakt hierin de afhankelijkheden met de Enterprisearchitectuur (business, applicaties, projecten) en overziet de volledige value-chain.
Noodzakelijke kennis en ervaring:
Een afgeronde HBO/WO-opleiding, bijvoorbeeld Business Administration, (Business) Information Management, Information Technology;
10+ jaar ervaring in developing business solutions en business process re-design;
Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels, in woord en geschrift;
Ervaring met Agile; Scrum, DevOps;
Het is een pré als je in het bezit bent van bancaire kennis, Design Thinking, BPMN en/of Lean Six Sigma.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je ontvangt een e-mail op je iPhone van Arthur. Arthur ziet concrete problemen in operationele processen en de ondersteuning vanuit de huidige applicaties. Je loopt direct naar hem toe en stelt voor om samen een Design Thinking workshop te faciliteren. Je pakt je boek Design Better Businessen laat hem enkele workshopvormen zien. Daarna prikken jullie meteen een datum en een lijst met deelnemers.
Om 11.00 uur heb je een stand-up in je agenda staan. Je loopt naar het team toe en vertelt waar je gisteren aan hebt gewerkt, wat je vandaag gaat oppakken en waar je hulp bij nodig hebt. Door het verzoek van Arthur verwacht je wat minder tijd te hebben voor procesmodellering. Het team kan jouw taken niet opvangen. Je zorgt zelf voor een gesprek met de Product Owner om de prioriteiten anders te stellen.
De middag loop je bij Corporate Banking op de vloer om Lean Six Sigma analyses uit te voeren en procesverbeteringen te identificeren. Aan het einde van je werkdag breng je verslag uit van je bevindingen aan je collega’s binnen Process & Technology.
Wat kan onze opdrachtgever jou bieden?
Een internationale, flexibele werkomgeving;
Een omgeving die in beweging is, jij bouwt mee aan het succes
Een uitstekend pakket met primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
De opdrachtgever waar de aanvraag speelt is een afdeling voor professionals met een ondernemende, professionele en inventieve houding. Zij zorgen ervoor dat de vraag van de business wordt vertaald naar kwalitatief goede, veilige en kostefficiënte oplossingen. Zij doen dit door ons te richten op activiteiten die van toegevoegde waarde zijn voor onze business. IT legt de focus op innoveren, het creëren van een Lean omgeving en een Agile manier van werken.
Spreekt dit je aan dan willen wij graag kennis met je te maken.
Stuur ons een CV en motivatie waarin jij jezelf introduceert en vertelt waarom we juist jou moeten hebben voor dit team.
Enterprise architect1706-020
Rol: Enterprise architect
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: Den Haag
Start: zsm
Uren per week: 40 uren
Duur van de inzet: Vast dienstverband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Den Haag zoeken wij voor een bemiddeling middels werving & selectie naar een Enterprise architect die zichzelf herkent in onderstaand profiel.
De opdrachtgever is een financiële instelling. De afdeling vertaalt de eisen van de business en overheid in goede oplossingen, kosten efficiënt en technisch goed beheersbaar.
Zij zoeken een persoon die de taal van de business en ICT spreekt, CAN DO mentaliteit en zeer dienstverlenende instelling en oplossingsgerichtheid.
Profiel schets:
Als Enterprise architect ontwikkel en realiseer je de corporate IT visie, strategie en enterprise architecture dat oversteigt alle domeinen: business processes (met Process Consultants), information/data, application omgeving, infrastructuur (incl. tooling and integration) en IT services.
Je bent verantwoordelijk voor de IT strategie.
Je hebt een lange termijn visie op architectuur gebaseerd op de wensen en eisen van de Business.
Je bent in staat om een roadmap en it service portfolio op te stellen
Noodzakelijke kennis en ervaring om de functie goed in te kunnen vullen:
-University degree in Business Administration, Business Information Management or similar
- Uitstekende communicatieve eigenschappen
- ervaring met Architecture Frameworks zoals TOGAF, Zachman, DYA
- ervaring met Archimate
- Ervaring met Process Engineering
- Vloeiend Nederlands en Engels
Wens:
- Business Process Model & Notation (BPMN)
- Experience with Scrum, DevOps, Agile way of working
- Project en change management
Denk je dat jij je als een vis in het water zal voelen voor deze functie?
  • Do you have a helicopter view to integrate an end-to-end solution?
  • Do you communicate easily on all levels?
  • Are you able to analyse complex IT landscapes?
  • Do you see what others miss and achieve what everybody else said was impossible?
  • Do you enjoy working in a multi-disciplinary team?
    Wat kan onze opdrachtgever jou bieden?
  • Een internationale, flexibele werkomgeving;
  • De organisatie faciliteert jou in je groei en ontwikkeling;
  • Een omgeving die in beweging is en grote stappen maakt en gaat maken
  • Een laptop en een iPhone om je werk te kunnen doen;
    Een uitstekend pakket met primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie.
    Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties, opzegtermijn en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Engineer / Systeem beheerder1706-017
Rol: SCCM specialist
Type inzet: Detachering
Locatie: Amstelveen
Start: zsm
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 2 mnd indicatief
Uiterste reactie datum: zsm
tarief indicatie: Marktconform

Voor onze opdrachtgever in Amstelveen zijn wij op zoek naar een ervaren SCCM specialist die bij voorkeur ervaring heeft opgedaan in een migratie traject van Win 7 (en/of 8) naar Windows10 (en /of Office 365) voor een inzet bij deze internationale organisatie.
Vanwege de migratie die reeds loopt, zoeken wij een hands-on specialist ter onderstyeuning van het project. Voornaamste taken bestaan uit het trouble shooten en oplossen van mogelijke issues die ontstaan in verband met de migratie. Naast de genoemde zaken zal de kandidaat dus ook over een bredere kennis (van het Microsoft portfolio) en ervaring dienen te beschikken om deze rol effectief en effcient op te kunnen pakken.

Kennis en ervaring:
Experience with Microsoft Configuration Manager (SCCM 2007/2012, Config Manager 1610 / 1702) the distribution of installation-packages via Windows Server 2003/2008 R2 /2012 Group Policies, Microsoft SMS X.0.
Windows 10, Office 365 and Office 365 CTR
Flexible attitude and hands-on mentality.
Have a customer-, result- and quality-oriented focus, able to work both independently and in a team, able to work under pressure
Good and solid command of English and Dutch (both written and spoken)

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV in het Engels voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie (eveneens in het engels). Graag zien we het gewenste Uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Data analist1706-006
Rol: Data Aanlyst
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: Den Haag
Start: zsm
Uren per week: 40uren p.w.
Duur van de inzet: Vast dienstverband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Den Haag zoeken wij voor een bemiddeling middels werving & selectie naar een Data Analyst die zichzelf herkent in onderstaand profiel.
Profiel schets:
Ben jij de Data Analyst die zorgt voor de operationele functionaliteit van de Business Intelligence platforms? Neem jij de verantwoordelijkheid om de functionele en technische kwaliteit van de gegevens te waarborgen zodat de Business optimaal service kan verlenen aan onze klanten?
Taken en verantwoordelijkheden:
  • Je maakt onderdeel uit van een team en werkt met hen in een omgeving waar kennis gedeeld wordt en jullie elkaar nóg beter maken;
  • Je bent een betrouwbare en overtuigende gesprekspartner voor de business collega’s;
  • Je leidt changes door de gehele keten en werkt samen met collega’s uit allerlei verschillende domeinen;
  • Je identificeert en documenteert business requirements door middel van gesprekken met business collega’s;
  • Je werkt nauw samen met Application Analysten en Data Architecten om functionele designs en specificaties voor te bereiden;
  • Je schrijft en valideert test cases.
    Kennis en ervaring:
  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur Computer Science of Econometrie;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van Financiën, Risk, Performance en Accounting;
  • Ervaring met proces en data modelleren (Kimball);
  • Kennis van SQL;
  • Goede documentatie vaardigheden; het opstellen van requirements, schrijven van functionele designs en reviewen van technische designs;
  • Gevorderde kennis van SAP BO reporting;
  • Gevorderde data visualisatie vaardigheden;
  • Bij voorkeur ervaring met financiële processen binnen een bank.
    Persoonlijke kenmerken en eigenschappen:
    Een professional met een sterk analytisch vermogen waarbij je tot in de details zaken uitzoekt. Je beschikt over de mogelijkheid om zowel abstract als conceptueel te denken en je neemt initiatief in het verbeteren van de data kwaliteit. Je hebt een ondernemende houding en bent waarde gedreven. Je beschikt over een klant-focus en bent creatief in jouw oplossingen. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als in het Engels. Ervaring in een Agile, Scrum, DevOps omgeving is een pré.
    Aanbod:
  • Een internationale, flexibele werkomgeving;
  • De organisatie faciliteert jou in je groei en ontwikkeling;
  • Een omgeving die in beweging is en grote stappen maakt en gaat maken
  • Een laptop en een iPhone om je werk te kunnen doen;
    Een uitstekend pakket met primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Projectleider1705-036
Rol: ICT Project leider (vast dienstverband)
Locatie: Regio Zaltbommel
Start: z.s.m.
Uren per week: 24 – 36 uren per week bespreekbaar
Duur van de inzet: in 1e instantie jaarcontract, uitzicht op vast contract
Uiterste reactie datum: z.s.m.
Salaris indicatie: Marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Zaltbommel zoeken wij voor een vaste functie binnen deze dienstverlener een ervaren ICT projectleider.
Voor een aantal projecten en een reeds in gang gezet grootschalig e-commerce software ontwikkel traject zoekt de opdrachtgever uitbreiding met de gezochte projectleider middels een vaste aanstelling.
De opdrachtgever is een succesvolle dienstverlener met een stevige aanwezigheid in de zorg branche.

De opdrachtgever werkt met Navision, Scope en Qlikview aan de continue verbetering van haar klant- en interne processen. Kennis en ervaring op deze technische gebieden is een pré.
Van de gezochte kandidaat wordt voornamelijk verwacht dat deze beschikt over een aantal jaren ervaring in de project leiding of een vergelijkbare management rol. Gezocht wordt naar een stevige persoonlijkheid die in staat is om in situaties die dit vragen de boel in beweging te krijgen uitgaande van het volgende pakket aan taken: bewaken van de tijdslijnen en budgetten, coördineren van het werk, management & control van de externe suppliers. Beschikt over politieke sensitiviteit gecombineerd met een pragmatische werkhouding.

De kandidaat heeft een pro-actieve en resultaatgerichte werkhouding en een aantoonbaar HBO- werk- en denk niveau waarbij theoretische en praktische ervaring is opgedaan in de diverse Project management methodieken zoals Prince2, Agile/ Scrum en/of Waterval.
De kandidaat heeft affiniteit en of ervaring opgedaan in trajecten waarbij applicatie- en meer in het bijzonder webapplicatie ontwikkeling deel uitmaakten en gelden eveneens als een belangrijke pré. Samengevat kan de kandidaat niet alleen van uit de inhoudelijkheid een project leiden maar is ook in staat om de stakeholders en projectleden mee te nemen en te sturen daar waar nodig.

Meer informatie met betrekking tot deze interessante en uitdagende functie is op aanvraag beschikbaar.
Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijken ook aan te geven in de reactie.
Ontwikkelaar1705-028
Rol: Software Engineer Python
Type inzet: Detachering
Locatie: remote/vanuit eigen locatie. af en toe reizen naar Duitsland is een must.
Start: asap
Uren per week: 32-40 uur
Indicatie duur van de opdracht: 2 maanden met verlenging
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: Onbekend / markconform

Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren software engineer
Project / opdracht omschrijving:
Must have experience with
- Python (2.7)
- Apache Spark (1.6)
- PySpark
Good understanding of Spark's RDD API
Good understanding of Spark's Dataframe and API
SparkStreaming
- Kafka
- HDFS/YARN

Should have experience with/knowledge of:
- unit/integration test
- mathematical skills

Nice to Have knowledge of:
- Git
- AWS
- HortonWorks HDP2.5
- Continuous Integration/Delivery

Werkzaamheden: er moet code van de huidige testomgeving die onbeveiligd is worden overgezet naar een beveiligde productie omgeving.

Zowel Nederlands als Engels sprekend. Indien je toevallig ook Duits spreekt, is dit prettig maar niet noodzakelijk.

Van geïnteresseerde en passende professionals zien wij graag een korte motivatie, voorzien van een up-to-date CV tegemoet. Verzoek is om eveneens het gewenste tarief, geplande vakanties en / of cursusdagen en de beschikbaarheid in de reactie te vermelden.