Alle

Database administrator1701-019
Rol: Database beheerder Oracle & SQL
Type inzet: Detachering
Locatie: Hoofddorp
Start: 1 feb as.
Uren per week: 36 uren p.w.
Duur van de inzet: 6 maanden +
Uiterste reactie datum: 1 febr. as
Tarief indicatie: Euro 65,- per uur Excl BTW, incl woon- werkverkeer

Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een gedreven en ervaren Database beheerder met kennis van zowel Oracle als ook SQL.
De gezochte kandidaat wordt verantwoordelijk voor het (mede) bouwen, wijzigen en configureren van de ICT infrastructuur in het kader van projecten, het oplossen van problemen of het uitvoeren van upgrades.
Je werkt binnen Databasebeheer waarin gewerkt wordt met Oracle, MS SQL en My SQL.
Gewenste kennis en ervaring:
-Aantoonbaar HBO niveau
-Diepgaande kennis van ICT infra in het bijzonder met technisch applicatiebeheer
-Kennis van autorisatie technieken
-Kennis van Test methodieken (TMAP)
-Kennis van ITIL
Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie tegemoet. Graag zien we het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijke ook aan te geven in de reactie.
Systeem beheerder / Specialist1701-013
Rol: Windows / Exchange specialist
Type inzet: Detachering
Locatie: Zwolle
Start: in overleg
Uren per week: fulltime
Duur van de inzet: 5 maanden + optie
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: markconform
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren Windows / Exchange specialist.
Ter versterking van het team bij onze klant zijn we op zoek naar een Windows/Exchange 2013- 2016 specialist,
die zowel deskundig is op het gebied van ontwerp/design als op implementatie- en zo mogelijk migratiewerkzaamheden m.b.t. de
Exchange omgeving. Gevraagde opleidingen
  • Afgeronde ICT opleiding op HBO niveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
    Gevraagde werkervaring (eventueel aantoonbaar / referenties)
  • Aantoonbare kennis (certificering) van Windows 2012 (R2) OS en Exchange 2013 / 2016.
  • Ervaring binnen complexe Windows netwerkomgevingen
  • Ervaring binnen gevirtualiseerde omgeving (o.b.v. Vmware).
  • Bekend met projectmatig werken
  • Bekend met beheerprocessen zoals ITIL
    Gevraagde competenties
  • Analytisch denkvermogen
  • Zelfstandig en gestructureerd kunnen werken
  • Goede communicatieve (mondeling en schriftelijk) en sociale vaardigheden
  • Servicegericht
  • Sterk resultaatgericht
  • Teamspeler

Omschrijving functie:
Ontwerpen van een nieuwe Exchange 2013/16 back-end omgeving (inclusief OWA en OMA), die tevens zo veel mogelijk is voorbereid op een latere migratie naar Office 365 en als basis ook bruikbaar is voor de andere klantorganisaties. Daarbij moet afstemming plaatsvinden met het updateproces van de Office Suite op de werkplek (en de relatie met het DMS-systeem).
  • Inrichten, configureren en tunen van deze omgeving.
  • Opstellen migratieplan van bestaande Exchange 2007 naar 2013/16 omgeving.
  • Opstellen c.q. actualiseren van bestaande (systeem)documentatie.
  • Upgrade van de bestaande Fenestrae Faxination omgeving, die geïntegreerd is met de Exchange/Outlook omgeving.
    Uitvoeren van (gefaseerde) migratie naar de nieuwe Exchange 2013/16 omgeving.

Omschrijving Project:
Op dit moment zijn mailomgevingen (gebaseerd op Microsoft Exchange) per klantorganisatie en (onder meer qua versies) verschillend ingericht. Vanwege de beëindiging van het support door Microsoft op Exchange Server 2007 moet op korte termijn een migratie plaatsvinden naar een hogere on-premise versie. Daarbij wordt als separaat traject ook voorzien in een update van Microsoft Office (zowel VDI als Fat clients) naar versie 2013. Aangezien er met betrekking tot het Office-pakket ook een afhankelijkheid speelt met het DMS-systeem, moet e.e.a. goed op elkaar worden afgestemd. Op de langere termijn voorziet het SSC migraties richting Office 365.

Voor de zomervakantie moet deze on-premise migratie plaatsvinden van Exchange 2007 naar versie 2013 of 2016. Deze toepassing kent een aantal integraties, waaronder die met Fenestrae Faxination en met een DMS (via de client-software). De fax-oplossing moet ook i.v.m. support worden opgewaardeerd naar een hogere versie. Het ontwerp moet tevens een basis bieden voor eventuele migraties van de Exchange omgevingen van beide andere klantorganisaties, dan wel voorbereid zijn op verdere migratie naar Office 365.
Adviseur / Consultant1701-001
Rol: ICT adviseur (met project leidende capaciteiten)
Type inzet: Werving & Selectie
Locatie: kantoor regio Den Bosch, werkgebied Landelijk
Start: Per direct
Uren per week: 36 uren (op basis van 5 dagen pw.)
Duur van de inzet: N.t.b.
Uiterste reactie datum: zsm
salarisindicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers , een dienstverlener actief binnen de zorgsector, zoeken we voor een vaste aanstelling een ervaren ICT adviseur met project management capaciteiten.

Profiel van de opdrachtgever
Als het gaat om generieke,infrastructurele ICT en standaard software oplossingen binnen de zorg ziet onze opdrachtgever Intrakoop belangrijke ontwikkelingen in de wensen van zorgorganisaties en hun cliënten..
Jij weet welke oplossing(srichting) nodig is om adequaat en proactief een antwoord te kunnen bieden op de vraag die actueel is of opportuun gaat worden op ICT gebied. Daarom zoekt onze opdrachtgever jou: iemand met begrip voor de wensen van zorgorganisaties en kennis van schaalbare, veilige ICT oplossingen die voldoen aan de constant veranderende regel- en wetgving binnen de Zorg. Jij zorgt ervoor dat de oplossing in samenwerking met Protinus, de partner van Intrakoop die de contractering en selectie van ICT leveranciers voor haar rekening neemt, voldoet aan de verwachtingen van onze leden. Je maakt het verschil met je kennis, je commercieel inzicht en je hart voor de zorg. Resultaat: tevreden cliënten, zorgmedewerkers en gasten.
Bij Intrakoop maak je deel uit van bijna 600 zorg- en welzijnsorganisaties in het land, binnen een team van mensen die dezelfde doelen nastreven en successen met elkaar delen. Professionals die werken met passie en plezier, in een werkomgeving waarin vertrouwen, ruimte voor eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

Rol van de gezochte kandidaat:
De gezochte ICT adviseur ondersteunt de leden van Intrakoopbij het verduidelijken en concretiseren van lCT vraagstukken. De gezochte adviseur geeft (functioneel) sturing aan het realiseren van de oplossingen binnen het betreffende segment van de opdrachtgever, resulterend in een optimale toegevoegde waarde voor de klanten.

De rol van ICT adviseur behelst een viertal hoofd hoofdtaken:

1.Advies:
* Realiseert innovatie van de dienstverlening op het gebied van ICT bij de klanten van de opdrachtgever door het signaleren, inventariseren en vastleggen van de wensen van de klanten van de opdrachtgever op dit specifieke gebied.
* Creëert een win-win situatie voor zowel de opdrachtgevers als diens klanten door in te spelen op de wensen en behoeften van leden.
* Regisseert contacten met de klanten, controleert opvolging van afspraken en begeleidt benchmarks.

2.Ontwikkelen van ICT-oplossingen (Productmanagement)
* Ontwikkelt in samenwerking met de ICT partner (managed sourcing provider)van de opdrachtgever leveranciers oplossingen voor ICT vraagstukken van de klanten.
* Realiseert de best value propositie van deze oplossingen voor de klanten van de opdrachtgever door samen met de ICT partner in le spelen op de mogelijkheden binnen de IT markt en levert hiermee een toegevoegde waarde voor zowel de klanten als ook voor de leveranciers.
* Geeft samen met ICT partner sturing aan de markt door het realiseren van markt- transparantie en markt concurrentie en ziet toe op een vertaling naar efficiënte en effectieve contracten
* Zorgt op een proactieve wijze dat leveranciers de contract afspraken nakomen
* Optimaliseert contract afspraken door het beoordelen en evalueren van de leveranciersprestaties.

3.Verantwoordelijk voor cross- en upsell activiteiten van diensten portfolio van opdrachtgever
* Maximaliseren van het gebruik van de dienstverlening van de opdrachtgever.
* Realiseert een zo hoog mogelijke participatie in de ontwikkelde oplossingen/ overeenkomsten.
* Onderhoudt relaties en stimuleert klanten deel te nemen aan de producten, diensten en activiteiten van de opdrachtgever.
* Maakt de juiste keuzes in het bezoeken van klanten door kosten vs. opbrengsten van de activiteiten af te wegen.

4.Verantwoordelijkheden binnen de interne organisatie
* realiseert het nakomen en afwerken van afspraken en activiteiten voortkomend uit het klantencontact binnen de gestelde richtlijnen.
* Voert binnen de opdrachtgever regie over alle werkzaamheden met betrekking tot het ICT segment.

Gevraagde kennis en ervaring:
*HBO of Academisch werk- en denkniveau
*Adviesvaardigheden en sterk communicatief onderlegd
*ICT generalist, met name op gebied van ICT infrastructuur
*Actuele kennis van de ICT markt
*Kennis van en interesse in (algemene) marktontwikkelingen binnen de zorg
*Zelfstandig
*Proactief
* Sensitief
*Op meerdere niveaus gesprekspartner kunnen zijn

Gevraagde competenties:
* Commercieel vaardig - Neemt op basis ven kennis, marktinformatie en evaluaties tijdig actie, waardoor een win-win situatie ontstaat voor opdrachtgever en haar leden.
* Initiatiefrijk - ls alert en anticipeert op kansen, nieuwe situaties of problemen en handelt er in een vroeg stadium naar.
* Doorbreekt onduidelijke situaties waarin iedereen zich op de vlakte houdt door als eerste een standpunt in te nemen.
* Organisatie sensitiviteit - ls zich bewust van de belangen, processen en spanningen binnen organisaties en handelt hier op een adequate manier naar.
* Past contacten en strategieën effectief aan bij verwachte veranderingen in de eigen en/of de klant organisatie.
* Sociaalvaardig - Schakelt effectief tussen diverse contacten, zowel in- als extern op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
* Legt en onderhoudt effectieve relaties met en tussen collega's, klanten, leveranciers en overige stakeholders.
* Resultaatgerichtheid: intern: nakomen afspraken, vanuit klant, leverancier en opdrachtgevers' perspectief kunnen kijken.
* Deskundig - intern: voorbereiding, lerend vermogen (aanspreken en doen). Extern - objectief en transparant, integrale kosten, beste waarde uit leveranciers.
* Gedreven - intern: samen met respect voor elkaar voor de doelen van de opdrachtgever. Extern: proactief , adequaat reactief, bereikbaar, oplossingsgericht samen met klanten en leveranciers.

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste (Bruto maand) salaris op basis van de aangegeven 36 uren per week, daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.


Link naar de aanvraag op de site van Datapool.nl: aanvraagnummer 1701-1:
Engineer / Werkplekbeheerder / Systeem beheerder1612-040
Rol: Support engineer Win10 / SCCM
Type inzet: Detachering
Locatie: Amstelveen
Start: per medio februari
Uren per week: 40 uren p.w.
Duur van de inzet: 2 mnd+
Uiterste reactie datum: zsm
Tarief indicatie: marktconform

Voor een van onze opdrachtgevers in Amstelveen, zoeken we voor een tijdelijke invulling een ervaren support engineer voor het tijdelijk ondersteunen van de support afdeling van onze (internationale) opdrachtgever. De taken zijn 50% oplossen van de dagelijkse issues rondom desktop en werkplekken. Denk aan deployen met SCCM, etc. Daarnaast 50% assisteren bij het oplossen van issues die naar voren komen tijdens de migratie naar Windows 10. De interne klanten spreken allen Engels en documentatie is in het Engels dus belangrijk dat je dit goed beheerst.

Profile:
For one of our international customers located in Amstelveen, we are currently looking for a: Technical support engineer with extensive knowledge and experience in Win10 / SCCM

50% of task consists of day to day handling of Desktop and SCCM related issues in the daily operations. Other 50% consists of 1st and 2nd line issues originating from the implementation of Win10 in the EMEA region coming from the EMEA based local IT contact persons.

Responsibilities entail (but are not limited to): registering, troubleshooting,
resolving of technical issues during the roll out, identification of generic incidents occurring on a PAN European scale,
improvements and bottlenecks.
Because of the dynamic and sometimes hectic environment, the ideal candidate can cope with stressful situations, has a flexible personality and is not afraid to go the extra mile if and when the situation requests this.
Technical knowledge and experience required:
- Extensive knowledge of SCCM, (Creation, collection, advertisement, query and inventory)
- Thorough / practical experience with Win10 (preferably on a European scale in a coordinating role.
- Strong communicating skills (both verbal and written) in English and Dutch
- No 9 to 5 mentality

Candidates that recognize themselves in the above profile are kindly invited to submit their up to date resume along with a brief motivation

Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie (beiden in het Engels). Graag zien we het gewenste uurtarief daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Data analist / Data engineer1612-025
Rol: (Big) Data Engineer / analyst
Type inzet: Detachering
Locatie: Nederland, Duitsland, Engeland en België (in NL locatie Den Bosch en vanuit eigen thuislocatie)
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: 3 mnd+
Tarief indicatie: Onbekend / marktconform
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren (big) Data Engineer / analist
Opdrachtgever is een grote internationale speler waarbij momenteel een aantal projecten op het gebied van Big Data. Ter uitbreiding van het huidige team van zo’n 20 personen zoekt de opdrachtgever een ervaren Data engineer die het team komt versterken. Projecten spelen op internationaal niveau, waarbij rekening gehouden dient te worden met werkzaamheden die met name in het begin van de opdracht op locatie uitgevoerd dienen te worden. Denk hierbij vnl aan Duitsland (regio Düsseldorf) en Engeland (Londen). Naar verloop van tijd zullen de activiteiten zich concentreren in NL in de regio van Den Bosch. Vanwege dit internationale aspect, is een goed begrip van Engels noodzakelijk. Duits geldt verder als belangrijke pre evenals kennis en eventuele ervaring binnen het energy & utilities domein.Taken en verantwoordelijkheden:
  • Integration of insight solutions into a stable and scalable infrastructure, managing incoming and outgoing data and the operational running of insight models
  • Designing and implementing sustainable ETLs for incoming and outgoing data
  • Designing and developing infrastructure for cloud- or platform-based analytics
  • Designing and implementing web platforms and gateways
  • Designing, implementing and maintaining data models and databases
  • Designing and implementing data management and analytics operational running schedules

Kennis en ervaring:
  • Bachelors degree in Computing, or technical subject with a programming element
  • Professional experience in data engineering role using R, Python, JAVA, SCALA, SPSS
  • Professional experience in one or more of the following tools: HDFS, NoSQL Database (HBase/ Cassandra), SQL Server
  • Fluency in diverse RDBMS technologies using MSSQL, Oracle
  • Experience in version control technologies using e.g. Git, Mercurial
  • Relational database development and administration
  • Data modelling and schema design
  • Extract Transformation and Load experience – ideally not purely tool based
  • Understanding of web protocols, APIs, XML and related web services concepts
  • API design and implementation
  • Methods: Supervised / Unsupervised Learning (neural networks / genetic algorithms / classification models / regression models), Feature Extraction, Anomaly Detection, Dimensionality Reduction, Predictive Models
  • Exceptional problem solving skills
    Strong communication skills, including written work and presentation, a strong ability to communicate analytical subjects to a business audience.

Kandidaten die zich in bovenstaand profiel herkennen en interesse hebben, wordt verzocht een CV voorzien van een motivatie (beiden in het Engels) aan ons op te sturen. Daarnaast zien we graag het gewenste uurtarief (Excl BTW, exl travelling and lodging expenses) tegemoet als ook reeds geplande vakanties.
Systeem beheerder1611-032
Rol: Citrix systeem beheerder
Type inzet: Vast dienstverband bij onze opdrachtgever
Locatie: standplaats Den Haag, verder overige locaties in Nederland b.v.k. wonende omgeving Utrecht
Start: in overleg
Uren per week: 40 uur per week
Duur van de inzet: intentie is uiteindelijk vast dienstverband bij onze opdrachtgever
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: afhankelijk kennis en ervaring tussen de euro 3.500 - 4.000 bruto per maand.
Functieomschrijving Citrix systeembeheerder.
De communicatie met onze klanten en de verschillende partijen waar we mee samenwerken vindt steeds meer digitaal plaats, via portalen, mobile device waardoor de ICT van ons bedrijf een prominente plek in de organisatie heeft. Om de infrastructuur en de groeiende digitale ambitie verder te optimaliseren zijn wij opzoek naar een Senior Systeembeheerder. Uiteindelijk wordt je samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor de gehele infrastructuur. Het team bestaat uit 9 collega’s (4 service desk-en werkplek medewerkers, 2 systeembeheerders, 2 netwerkbeheerder,1 project manager en 1 project medewerker).
Met jouw gedrevenheid, expertise en in de samenwerking met je collega’s Systeembeheerders zorg je ervoor dat de omgeving optimaal beheerd wordt. Naast inzicht en expertise heb je ook gedegen technische kennis van het opbouwen van systemen wanneer deze niet (optimaal) draaien. Jouw uitdaging ligt in het opbouwen en verbeteren van de perfecte IT omgeving. Je staat sterk in je schoenen, hebt een heldere IT visie en weet innovatieve ideeën en verbeteringen te motiveren binnen de organisatie. Je bent een communicatieve teamspeler en weet jouw Citrix/Windows kennis optimaal in te zetten. Functie eisen
  • Ruime ervaring Citrix XenAPP bij voorkeur v7.6 (Storefront, Provisioning en Netscaler)
  • Ruime ervaring Windows 2012R2 (fileservers, printservers, dfs, AD, wsus en webservers)
  • Ervaring Hyper-V i.c.m. SCVVM
  • Ervaring Veeam (V9) Back-up software.
  • Pré Exchange 2016
  • Pré MSSQL en MySQL
  • Pré HP 3PAR storage
    Pré HP Blade chassis
    Bedrijfsprofiel
    Ons bedrijf heeft vestigingen door heel Nederland. Samen met 1700 collega’s leveren onze bedrijven een uitgebreid assortiment van zorg- en revalidatiehulpmiddelen, diensten en aanvullende serviceconcepten. Hiermee biedt ons bedrijf een positieve bijdrage aan de zelfstandigheid, verzorging en levensvreugde van mensen met een functiebeperking. Wij wijzen onze klanten graag de weg in de veranderende wereld van de zorg. Wij zijn commerciële organisatie en marktleider in Nederland. Belangrijke kernwaarden zijn: professioneel, klant- en samenwerkingsgericht. Daarnaast staan wij voor vernieuwing, ambitie en groei. Vanwege de grootte en professionaliteit van onze organisatie besteden we, onder andere door een uitgebreid leerplein, veel aandacht aan scholing en ontwikkeling. Ook zijn er veel doorgroeimogelijkheden.

Bedrijfscultuur
Met alle veranderingen die ons te wachten staan, gaan we een uitdagende toekomst tegemoet. Wij voorzien dat de grenzen binnen de gezondheidszorg vervagen. Het aanbod aan zorgdiensten en -producten groeit. Dat maakt het lastiger om de juiste weg te vinden. En daar ligt voor ons bedrijf de uitdaging! Ondanks veranderende omstandigheden, toch elke zorgvraag op een optimale en complete manier beantwoorden. In de vorm van een helder advies, maar natuurlijk ook met een adequaat product of een passende dienst. Constructieve samenwerking is een voorwaarde om antwoord te kunnen geven op alle zorgvragen: samenwerking tussen de zorgsectoren, zorginstanties, leveranciers en de klant. Waarbij wij klanten de zorg uit handen nemen en hun welzijn centraal stellen. .Arbeidsvoorwaarden
Ons bedrijf biedt een compleet pakket met een passend salaris, ruimte voor initiatief en nieuwe ontwikkelingen, interne opleidingsmogelijkheden en begeleiding en een goede pensioenopbouw. Daarnaast bieden we korting op diverse verzekeringen. Dit alles in een bedrijf met een lange termijn focus. Binnen ons bedrijf zijn de communicatielijnen kort en is de werksfeer collegiaal en informeel.
Netwerk beheerder1610-025
Rol: Network engineer/ netwerkbeheerder
Type inzet: Vast dienst verband / Deta-vast
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 36 uren pw.
Duur van de inzet: Vast dienstverband
Uiterste reactie datum: zsm
Salaris indicatie: Boven gemiddeld marktconform
Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, actief in de financiële sector, zoeken wij voor de invulling van een vast dienstverband, een Network engineer voor een interessante en uitdagende brede rol binnen deze organisatieDe opdrachtgever zoekt ter versterking en uitbreiding van het netwerk team een ervaren Medior operationeel NETWERKBEHEERDER / network engineer
Invulling op basis van Deta-Vast is in dit geval ook een mogelijk overigens.
Onze opdrachtgever is een professionele, moderne en dynamische organisatie actief in de financiele sector, waarbij de afdeling netwerkbeheer een belangrijke rol speelt binnen de organisatie.
Als medior Netwerkbeheerder beschik je over een aantal jaren werkervaring bij middelgrote tot grote bedrijven. Echter indien je nog jong bent en relatief weinig ervaring hebt maar wel ambitie om je te verdiepen in het vak wordt je ook uitgenodigd te solliciteren.
De gezochte medior Netwerk beheerder werkt nauw samen in teamverband en is verantwoordelijk voor het beheer, de bouw en mutaties van de gehele netwerk infra structuur van de organisatie.
Onderhoud en beheer en monitoring van netwerken, LAN Wan Cisco.
Veiligheid en beschikbaarheid van het netwerk en de systemen zijn de voornaamste speerpunten binnen de afdeling.
Het netwerk zal technisch optimaal en veilig moeten functioneren, diverse netwerkonderdelen en de onderlinge samenhang moet 7 x 24 uur geborgd worden.
Taken en verantwoordelijkheden zijn deze rol:
  • Het constant verbeteren en optimaliseren van de netwerkomgeving
  • Het trouble shooten van incidenten en problemen die zich voordoen (2e en 3e lijns)
  • Het nauwgezet volgen van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden binnen het vakgebied
  • Constante focus en aandacht hebben op de security aspecten binnen de netwerkomgeving
  • Opstellen en bijhouden van technische (beheer) documentatie
    Gevraagde kennis en ervaring:
  • MBO 4 [met HBO werk- en denkniveau]
  • Vakgerichte certificering of bereid dit te behalen minimaal op niveau: CCNA. Certificering op CCNP niveau geldt als een pré en is wenselijk.
  • Prince 2
  • ITIL
  • Aantoonbare werkervaring ervaring op gebied van Netwerkinfrastructuur / Security / Routing / Switching / Loadbalancing / Firewall / WiFi / NAC / bug fixing / updates / nieuwe releases
  • Product kennis Cisco / Palo Alto / A10 / Bluecoat / Aruba
  • Ervaring met netwerk diensten zoals DNS, DHCP, NTP, etc.
  • Kennis van systeem platformen zoals Windows en Unix
  • Goede kennis van kantoor applicaties zoals Word, Excel, Visio, etc.
    Competenties:
  • oplossingsgericht
  • creatief in bedenken van oplossingen
  • analytisch vermogen
    Flexibele werkhouding (geen 9 tot 5 mentaliteit)
    Overige informatie met betrekking tot de rol:
    Een roulerende Stand-by dienst maakt deel uit van het takepakket van deze rol. Activiteiten in deze dienst kunnen in de meest voorkomende gevallen op afstand worden opgelost en het schema wordt in onderling overleg afgestemd.
    Salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn bovengemiddeld mark conform en is (mede) afhenkelijk van de kennis en ervaring van de kandidaat.
    Van kandidaten die zichzelf herkennen in bovenstaand profiel, zien we graag een up-to-date CV voorzien van een op deze rol toegespitste korte motivatie. Graag zien we het gewenste salaris daarbij vermeld. En tot slot het verzoek om reeds geplande cursusdagen, vakanties en dergelijk ook aan te geven in de reactie.
Data insight consultant1609-029
Rol: Data insight Consultant
Type inzet: Detachering
Locatie: Nederland, Duitsland, Engeland en Belgie
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: 3 mnd+
Tarief indicatie: Onbekend / marktconform

Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren (big) Data insight Consultant

Opdrachtgever is een grote internationale speler waarbij momenteel een aantal projecten op het gebied van Big Data. Ter uitbreiding van het huidige team van zo’n 20 personen zoekt de opdrachtgever een ervaren Data insight consultant die het team komt versterken. Projecten spelen internationaal, waarbij rekening gehouden dient te worden met werkzaamheden die met name in het begin van de opdracht op locatie uitgevoerd dienen te worden. Denk hierbij vnl aan Duitsland (regio Düsseldorf) en Engeland (Londen). Naar verloop van tijd zullen de activiteiten zich concentreren in NL in de regio van Den Bosch. Vanwege dit internationale aspect, is een goed begrip van Engels noodzakelijk. Goed beheersing van Duits geldt verder als belangrijke pre.

De gezochte kandidaat wordt verantwoordelijk voor de gehele keten (Use case) van het vergaren van de requirements bij de gebruiker, de vertaling hiervan in een FO naar een TO, het coördineren en controleren van de werkzaamheden door de developers en testers en de uiteindelijke totstandkoming van de gevraagde dienst.Het huidige team bestaat uit 15 bouwers van de (big data) oplossingen en een 6-tal Data insight consultants. Gezamenlijk met de interne business developer, is de insight data consultant verantwoordelijk voor het helder krijgen van de vraag uit de business; het op de juiste wijze analyseren van de gevraagde problematiek en het op basis daarvan bepalen van de juiste databronnen en onderlinge relaties daarvan. Uiteindelijk doel is om levensvatbare Proof of concepts neer te zetten op basis van behoefte die speelt binnen de business op het gebied van Big data, advanced analytics ed. die uiteindelijk als een dienst aangeboden worden binnen de gehele organisatie.
Vanwege een toenemend aantal projecten, is er momenteel behoefte aan de uitbreiding van het team met een Data insight consultant.
Ervaring in een soortgelijke rol waarbij requirements gathering, het opstellen van use cases en functioneel ontwerp, data- en informatie analyse, advies /consultancy en coördinatie een onderdeel waren geven een goede uitgangspositie voor de uitvoering van deze rol.
Daarnaast geldt dat aantoonbare kennis en ervaring opgedaan binnen de energy & Utility markt eveneens als een belangrijke pré geldt.

Kandidaten die zich in bovenstaand profiel herkennen en interesse hebben, wordt verzocht een CV voorzien van een motivatie (beiden in het Engels) aan ons op te sturen. Daarnaast zien we graag het gewenste uurtarief (Excl BTW, excl travelling and lodging expenses) tegemoet als ook reeds geplande vakanties.
Consultant1609-017
Rol: Sr. BI Consultant
Type inzet: Vast dienstverband
Locatie: Amsterdam
Start: zsm
Uren per week: 40 uren per week
Duur van de inzet: vast dienst verband
Uiterste reactie datum: zsm
Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij middels een werving & selectie opdracht (resulterend dus in een vast dienstverband bij onze opdrachtgever) op zoek naar een Senior Business Intelligence consultant in Amsterdam Het huidige BI team bestaat momenteel uit 5 BI professionals, die de verschillende business lines en stafafdelingen van de klantorganisatie bedienen vanuit twee verschillende informatielandschappen.
De opdrachtgever zoekt naar iemand die het huidige team verder kan versterken. De geschikte kandidaat gaat zich met name bezig houden met het verbeteren en uitbouwen van een informatielandschap voor het onderdeel wat leidend is voor het nieuwe totaalsysteem op basis van twee datawarehouses, waarvan voor één de opstartfase wordt ingezet. Er wordt voornamelijk gebruik gemaakt van de moderne BI tools van Microsoft. De senior Business Intelligence consultant die wij voor onze opdrachtgever zoeken, heeft een afgeronde studie op HBO / WO-niveau op gebied van Informatiemanagement, (Bedrijfskundige) informatica of een soortgelijke studie.Kenmerken van de gezochte kandidaat:
Je communiceert vaardig en gemakkelijk op alle niveaus binnen de organisatie.
Ook het verzorgen en leiden van workshops met de betrokken stake holders zijn je niet vreemd.
Je bent klantgericht, doortastend en luistervaardig en je bent van nature geïnteresseerd in ‘de vraag achter de vraag’.
Je bent analytisch sterk en resultaatgerichtheid.
Daarnaast vind je het leuk om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Als schakel tussen ‘de business’ en IT ben je in staat om de vertaling te maken van business wensen naar creatieve, duurzame BI oplossingen.
De opdrachtgever geeft aan meer belang te hechten aan de persoonlijke eigenschappen en aanwezige competenties zoals benoemd in dit profiel dan naar de technische kennis en ervaring. Hoewel de gezochte kandidaat kennis en ervaring met de genoemde tooling dient te hebben zodat deze in staat is als gesprekspartner te fungeren tussen de business en IT, zullen de communicatieve en persoonlijke eigenschappen doorslaggevend zijn in de uiteindelijke selectie van de kandidaat. Aangezien deze geacht wordt de organisatie pro-actief in te gaan om op deze wijze de noodzakelijke kennis en wensen ‘op te halen’ bij de belanghebbenden, zal er sprake moeten zijn van een stukje natuurlijke gunning en inlevend vermogen om hierin effectief en succesvol te kunnen zijn. Gevraagde kennis en ervaring voor deze rol:
De juiste kandidaat herkent zichzelf in de navolgende eigenschappen: Gedreven, Onafhankelijk, Eerlijk, Betrokken en Deskundig. Daarnaast voldoe je aan de volgende vereisten:
  • Afgeronde studie op HBO / WO-niveau op gebied van Informatiemanagement of, (Bedrijfskundige) informatica of soortgelijke studie.
  • Bekend met de laatste ontwikkelingen in het BI & Analytics vakgebied en in staat om deze te vertalen naar de dagelijkse praktijk
  • Gedegen kennis van en ervaring met datamodelleringsmethodieken (Kimball, Inmon, Linstedt)
  • Kennis en ervaring met BI en ETL tooling van Microsoft, (evt. Information Builders en/of Microstrategy)
  • Ervaring met programmeren in SQL (of een vergelijkbare taal)
    Bekendheid met agile projectmanagement (Kanban/ SCRUM).

Voor meer informatie en achtergrond kan contact opgenomen worden via 0418-651735 of via info@datapool.nl.Van geïnteresseerde en passende kandidaten zien wij graag een korte motivatie , voorzien van een up-to-date CV tegemoet. Vriendelijk verzoek is om een indicatie van het gewenste salaris aan te geven, geplande vakanties en / of cursusdagen en de beschikbaarheid in de reactie te vermelden.
Service desk medewerker / Helpdesk medewerker / Werkplekbeheerder1609-013
Rol: Support / Service Desk medewerker / werkplek beheerder
Type inzet: vast dienstverband bij onze klant
Locatie: diverse in Nederland
Start: in overleg
Uren per week: fulltime
Duur van de inzet: vast dienstverband
Voor onze opdrachtgever zoeken wij ervaren Support / Service Desk medewerkers/werkplek beheerder.
Functie omschrijving
Vind jij het leuk om je te verdiepen in de wereld van ICT-infrastructuur en haal je plezier uit het helpen van gebruikers op dit terrein? Als Support-/Servicedeskmedewerker ben jij bezig met het zo goed mogelijk oplossen van incidenten van de gebruikersorganisaties van onze klanten. Telefonisch ben jij samen met de andere Servicedesk-collega’s hét aanspreekpunt. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen van de call, het correct doorvragen en analyseren van het probleem en voor het zo goed mogelijk oplossen ervan. Dit gebeurt zowel telefonisch als ook remote. Eventueel wordt het gecombineerd met een rol van werkplekbeheerder, waarbij je onsite bij de gebruiker het probleem gaat oplossen. Vanzelfsprekend kun je collega’s inschakelen als je het zelf niet kunt of mag oplossen.Bij elke opdrachtgever kom je in andere omgevingen terecht met andere infrastructuren, andere applicaties en andere processen en procedures. Dit vraagt natuurlijk van jou als Servicedeskmedewerker de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je wilt je steeds weer de nieuwe omgeving snel eigen maken zodat je de gebruikersorganisatie zo goed mogelijk kunt helpen. Daarnaast kun je ook vaak een bijdrage leveren aan het nog verder verbeteren van de dienstverlening aan de gebruiker, want jouw ervaring in andere omgevingen, pas je ook graag toe in je nieuwe opdracht.Voel jij je aangesproken in deze omschrijving, dan nodigen we je uit om snel contact met ons op te nemen en in een persoonlijk gesprek toe te lichten waar voor jou de uitdaging zit.Functie eisen:
  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO-niveau 3.
  • Kennis van ITIL en bij voorkeur reeds gecertificeerd.
  • In bezit van of bezig met Microsoft certificering (MCITP)
  • Enige werk ervaring op een Servicedesk heeft onze voorkeur.
  • Communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
    Initiatiefrijk, representatief, enthousiast.

Arbeidsvoorwaarden:
Onze klant heeft een volwassen arbeidsvoorwaardenpakket. Naast een vast dienstverband, marktconform salaris, kennen zij een uitgebreid pakket aan flexibele, secundaire voorwaarden waar je deels zelf keuzes kunt maken waar je voorkeur naar uitgaat. In dit pakket kom je voorwaarden tegen zoals reiskosten (vergoeding of leaseauto), aantrekkelijke pensioenregeling, collectieve ziektekostenregeling, 25 vakantiedagen, prestatiebonusregeling en studiekostenregeling. Samen met je manager bepaal je welk pakket het best bij jou past.
Systeem beheerder1609-012
Rol: Systeembeheerder
Type inzet: vaste dienst bij onze klant
Locatie: diversen, heel Nederland
Start: in overleg
Uren per week: fulltime
Duur van de inzet: vast dienstverband
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een ervaren Systeembeheerders op diverse niveaus.
Functie omschrijving
Haal jij plezier uit het beheren van een ICT-infrastructuur en het oplossen van complexe ICT vraagstukken? Als Systeembeheerder duik je in de techniek om ervoor te zorgen dat onze klanten dagelijks gebruik kunnen blijven maken van hun ICT-voorzieningen. Bij verschillende opdrachtgevers zet jij je tanden in zowel de reguliere beheertaken als in het analyseren van gecompliceerde problemen en in het bijhouden van nieuwe ontwikkelingen. Je houdt goed in de gaten of alles blijft werken, onderneemt actie om verstoringen te voorkomen en doet (gevraagd en ongevraagd) voorstellen tot verbetering van de ICT-omgeving. Als ICT-professional ben je steeds bezig met kijken waar je de infrastructuur kunt verbeteren, vereenvoudigen en stabiliseren om deze continu beschikbaar te houden voor de gebruikersorganisatie. Je schakelt makkelijk met de Servicedesk en andere afdelingen omdat je niet alleen technisch sterk bent, maar ook communicatief je mannetje staat.Bij elke opdrachtgever kom je in andere omgevingen terecht met andere infrastructuren, andere applicaties en andere processen en procedures. Dit vraagt natuurlijk van jou als Systeembeheerder de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Je wilt je steeds weer de nieuwe omgeving snel eigen maken zodat je de ICT-infrastructuur zo snel mogelijk onder controle krijgt. Daarnaast kun je ook vaak een bijdrage leveren aan het nog verder verbeteren van de dienstverlening, want jouw ervaring in andere omgevingen, pas je ook graag toe in je nieuwe opdracht.Voel jij je aangesproken in deze omschrijving, dan nodigen we je uit om snel contact met ons op te nemen en in een persoonlijk gesprek toe te lichten waar voor jou de uitdaging zit.Functie eisen:
  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal MBO-niveau 3/4.
  • Kennis van ITIL en bij voorkeur reeds gecertificeerd.
  • In bezit van Microsoft certificering (MCITPSA/MCITPEA).
  • Bij voorkeur certificering op Citrix en/of VMWare.
  • Ruime ervaring met Systeembeheer.
  • Communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
    Initiatiefrijk, representatief, enthousiast.

Arbeidsvoorwaarden:
Onze klant is een ICT-dienstverlener met een volwassen arbeidsvoorwaardenpakket en een vast dienstverband. Naast een marktconform salaris, kennen zij een uitgebreid pakket aan flexibele, secundaire voorwaarden waar je deels zelf keuzes kunt maken waar je voorkeur naar uitgaat. In dit pakket kom je voorwaarden tegen zoals reiskosten (vergoeding of leaseauto), aantrekkelijke pensioenregeling, collectieve ziektekostenregeling, 25 vakantiedagen, prestatiebonusregeling en studiekostenregeling. Samen met je manager bepaal je welk pakket het best bij jou past.